Перегляд за Автор "Khatipova Inna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вправи як засіб оптимізації процесу розвитку фортепіанної техніки студентів музичних вищих навчальних закладів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Хатіпова Інна; Khatipova InnaУ статті розкривається роль технічних вправ, що використовуються у фортепіанній педагогічній практиці музичних вишів. Автор спирається як на свої власні методичні установи, так і на досягнення свого викладача часів навчання в консерваторії – видатного піаніста та педагога, Заслуженого артиста України Віталія Васильовича Сєчкіна. Стаття розповідає про роботу над фортепіанною технікою в класі спеціального фортепіано. З цією метою аналізується методика вибору вправ та віртуозних етюдів, процес їх засвоєння та вдосконалення, прогнозування можливих результатів. Автор дає характеристику фортепіанним вправам різних авторів, які мали схожу мету, – розвиток швидкості пальців, вільне володіння виконавцем різними видами фактури, засвоєння тональностей. Пропонуються методичні рекомендації щодо оволодіння різними вправами, намічаються можливі шляхи подальшого розвитку технічного апарату студентів-піаністів.Документ Прелюдии для фортепиано композиторов республики Молдова в репертуаре студентов-пианистов академии музыки, театра и изобразительных искусств(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Хатіпова Інна; Khatipova InnaВ настоящей статье автор обращается к жанру прелюдии — одному из самых популярных в фортепианной музыке. Жанр прелюдии нашел широкое распространение и в творчестве композиторов Республики Молдова. Цель статьи — рассмотрение с исполнительской точки зрения прелюдий для фортепиано, написанных отечественными авторами и включённых в педагогический репертуар студентов-пианистов кафедры специального фортепиано Академии музыки, театра и изобразительных искусств. Автор анализирует форму этих сочинений, черты стиля, особенности драматургии, композиторского языка. Статья содержит многочисленные исполнительские и педагогические рекомендации для молодых пианистов. Делается вывод о роли данных пьес в оптимизации процесса профессионального образования и воспитания студентов.