Перегляд за Автор "Kharchenko Serhii"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості свідомого відношення студентів закладів фахової передвищої освіти до занять фізичною культурою(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Харченко Сергій; Kharchenko Serhii; Химченко Олександр Вікторович; Khymchenko Oleksandr Viktorovych; Кравченко Ігор Миколайович; Kravchenko Ihor Mykolaiovych; Гончаренко Володимир Іванович; Honcharenko Volodymyr IvanovychДане дослідження спрямоване на вивчення й удосконалення фізичного виховання студентів у процесі навчання у закладі фахової передвищої освіти та обґрунтовуються педагогічні умови свідомого відношення до фізкультурно- спортивної діяльності на основі взаємодії між викладачами і студентам. Фахова передвища освіта зорієнтована переважно на надання професійних знань та прикладних професійних умінь і меншою мірою на формування навичок збереження власного здоров’я, що здійснюється зазвичай засобами ППФП (виконання фізичних вправ, здійснення рухової активності, спортивні ігри тощо) на заняттях з фізичної культури і обмежене обсягами навчальних планів освітніх програм та відповідними освітніми стандартами для закладів фахової передвищої освіти. Роботи полягає у впровадженні у програму занять фізичною культурою студентів закладів фахової передвищої освіти, в межах якої: динамічна витривалість, стійкість до несприятливих факторів, вольові якості розвиваються за допомогою тривалих аеробних вправ; силова витривалість розвивається вправами для м’язів спини, для м’язів хребта, для м’язів ніг, для розвитку рухливості суглобів плечового поясу, для черевного пресу, для м’язів рук; точність рухів, просторова орієнтація, м’язова чуттєвість розвивається за допомогою вправ у парах з м’ячом на місці і в русі; рухливість у суглобах, сила, спритність розвивається за допомогою як активних, так і пасивних вправи з великою амплітудою рухів; спритність, точність, координація; рішучість, уміння працювати в команді, активність, наполегливість, емоційна стійкість розвиваються через спортивні естафети з предметами та спортивні ігри. Удосконалено зміст програми занять фізичною культурою питаннями: збереження здоров’я та значення фізичної культури (підготовки) у професійній діяльності майбутніх фахівців фахової перед вищої освіти, профілактиці захворюваності й реабілітації; особливостями фізичної підготовки фахівців; системи медичних знань з оздоровчими технологіями.