Перегляд за Автор "Kharadzhian N. A."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Досвід розвитку інтелектуальних умінь підлітків засобами робототехніки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Ткаченко О. А.; Tkachenko O. A.; Хараджян Н. А.; Kharadzhian N. A.Розвиток інтелектуальних умінь - завжди актуальна тема серед науковців. В той же час стрімкий розвиток інформаційних технологій дозволяють активно їх залучати до процесу формування нових методик та форм організації навчальної діяльності. Оскільки майбутні фахівці повинні отримувати знання що знаходяться на стику певних наукових галузей, зокрема природничо-математичних необхідно шукати нові підходи що дозволять це зробити. Одним із таких сучасних підході є STEM-освіта. Найбільш вдалим впровадженням STEM-освіти в навчальний процес - є робототехніка. В статті надані результати педагогічного експерименту, який дозволив зробити висновок що використання засобів робототехніки в навчальній діяльності підлітків є доречним при вирішенні завдань вдосконалення інтелектуального розвитку.Документ Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до викладання інформатики (змістова лінія «Алгоритми та виконавці»)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Хараджян Н. А.; Kharadzhian N. A.Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій та їх впровадження в повсякденне життя призвело до «комп’ютеризації» всіх верств населення різних вікових категорій. Вік користувачів ІКТ з кожним роком зменшується. Проте використання ІКТ залишається на інтуїтивному рівні. Задля покращення якості використання ІКТ в повсякденному житті та навчальному процесі необхідно починати формування ІКТ компетентностей якомога раніше. Ці та багато інших чинників передували введенню пропедевтичного курсу «Інформатика» («Сходинки до інформатики») в початковій школі. Аналіз досліджень вчених сучасності показує, що підготовку вчителів інформатики для початкової школи необхідно виконувати комплексно, протягом всього терміну навчання в рамках напряму підготовки 6. 010102 Початкова освіта. Дисципліни навчального плану повинні повністю охоплювати всі змістові лінії курсу «Сходинки до інформатики». В статті більш детально розглянуто змістову лінію «Алгоритми та виконавці». Наведено перелік предметів із навчального плану підготовки вчителів початкової школи до викладання інформатики, за допомогою яких відбувається формування алгоритмічного стилю мислення. Зроблено огляд середовищ програмування для початківців, вимоги для їх вибору. Розглянуто Google Blockly та BeetleBlocks: основні принципи роботи, зовнішній вигляд, перелік блоків, виконавець. Наведено приклад інтеграції з іншими предметами шкільної програми. Розглянуто приклад побудови 3d моделі.Документ Розвиток інтелектуальних умінь майбутніх вчителів початкової школи у процесі підготовки до викладання інформатики(2015) Хараджян Н. А.; Kharadzhian N. A.В статті розглянуто передумови, що сприяли створенню спеціалізації Інформатика в межах напряму підготовки 6.010102 Початкової школа. Розглянуто змістову лінію «Алгоритми та виконавці». Зроблено огляд середовищ програмування для початківців Google Blockly та BeetleBlocks.