eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Khan Le"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Експериментальне впровадження методики формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва на основі стильового підходу
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Хань Ле; Khan Le
    У статті представлено впровадження експериментальної методики формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва на основі стильового підходу. У результаті констатувального експерименту визначено й обґрунтовано критерії та показники сформованості поліфонічно-виконавських умінь, розроблено методи діагностики поліфонічно-виконавських умінь, з'ясовано рівні сформованості поліфонічно-виконавських умінь. Формувальний експеримент перевіряв ефективність поетапного запровадження методики формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва на основі стильового підходу. У результаті експериментальної перевірки ефективності методики формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва на основі стильового підходу спостерігалася позитивна динаміка показників діагностичних зрізів експериментальної групи на кінцевому етапі дослідження.
  • Документ
    Педагогічні умови формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Хань Ле; Khan Le
    У статті представлено основні складники експериментальної методики формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва. Основним складником методики представлено педагогічні умови. Вони запроваджуються з метою впливу на поліфонічно-виконавські вміння, які згруповані в теоретичну компонентну модель, що складається з інтелектуального, перцептивного, праксеологічного та діалогічного (полілогічного) компонентів. Змістовим наповненням методики обрано поліфонічні твори різних стилів і полярних культур. Розкрито сутність та методично-технологічне (методи й техніки) забезпечення таких педагогічних умов: стимулювання осмисленого ставлення до стильової проекції поліфонії як художнього-творчого методу втілення образу; активізація стильової диференціації під час сприйняття та виконання поліфонічних творів; поєднання музично виконавських і художньо-стильових аспектів поліфонічної техніки в процесі навчання гри на фортепіано; екстраполяція поліфонічно-виконавських конструктів у полікультурний та поліхудожній діалоговий контекст.
  • Документ
    Формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва за стильовим підходом
    (2019) Хань Ле; Khan Le
    Дисертація є комплексним дослідженням проблеми формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва за стильовим підходом. Розглянуто педагогічний потенціал феномену поліфонії в аспекті міждисциплінарності та в проекції на фахову підготовку майбутніх учителів музичного мистецтва. Розкрито сутність та структуру поліфонічновиконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва за стильовим підходом. Обґрунтовано методологію стильового підходу та розроблено методику формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва за його застосуванням. Визначено критерії та показники оцінювання поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва за стильовим підходом у процесі фортепіанного виконавства. Експериментально перевірено ефективність методики формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва за стильовим підходом у процесі навчання гри на фортепіано.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук