Перегляд за Автор "Khan Le"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Експериментальне впровадження методики формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва на основі стильового підходу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Хань Ле; Khan LeУ статті представлено впровадження експериментальної методики формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва на основі стильового підходу. У результаті констатувального експерименту визначено й обґрунтовано критерії та показники сформованості поліфонічно-виконавських умінь, розроблено методи діагностики поліфонічно-виконавських умінь, з'ясовано рівні сформованості поліфонічно-виконавських умінь. Формувальний експеримент перевіряв ефективність поетапного запровадження методики формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва на основі стильового підходу. У результаті експериментальної перевірки ефективності методики формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва на основі стильового підходу спостерігалася позитивна динаміка показників діагностичних зрізів експериментальної групи на кінцевому етапі дослідження.Документ Педагогічні умови формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Хань Ле; Khan LeУ статті представлено основні складники експериментальної методики формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва. Основним складником методики представлено педагогічні умови. Вони запроваджуються з метою впливу на поліфонічно-виконавські вміння, які згруповані в теоретичну компонентну модель, що складається з інтелектуального, перцептивного, праксеологічного та діалогічного (полілогічного) компонентів. Змістовим наповненням методики обрано поліфонічні твори різних стилів і полярних культур. Розкрито сутність та методично-технологічне (методи й техніки) забезпечення таких педагогічних умов: стимулювання осмисленого ставлення до стильової проекції поліфонії як художнього-творчого методу втілення образу; активізація стильової диференціації під час сприйняття та виконання поліфонічних творів; поєднання музично виконавських і художньо-стильових аспектів поліфонічної техніки в процесі навчання гри на фортепіано; екстраполяція поліфонічно-виконавських конструктів у полікультурний та поліхудожній діалоговий контекст.Документ Формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва за стильовим підходом(2019) Хань Ле; Khan LeДисертація є комплексним дослідженням проблеми формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва за стильовим підходом. Розглянуто педагогічний потенціал феномену поліфонії в аспекті міждисциплінарності та в проекції на фахову підготовку майбутніх учителів музичного мистецтва. Розкрито сутність та структуру поліфонічновиконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва за стильовим підходом. Обґрунтовано методологію стильового підходу та розроблено методику формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва за його застосуванням. Визначено критерії та показники оцінювання поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва за стильовим підходом у процесі фортепіанного виконавства. Експериментально перевірено ефективність методики формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва за стильовим підходом у процесі навчання гри на фортепіано.