Перегляд за Автор "Khakimova Oleksandra Ruslanivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості навчання інформатики в закладах середньої освіти Канади(2020) Хакімова Олександра Русланівна; Khakimova Oleksandra Ruslanivna; Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena VolodymyrivnaУ кваліфікаційній роботі виявлені особливості навчання в Канаді у закладах середньої освіти. Розкриті основні вимоги до результатів підготовки учнів з інформатики в Канаді. Здійснено аналіз курса інформатики і особливості його опанування в закладах середньої освіти в Канаді на основі підручника з інформаційних технологій для загальноосвітніх навчальних закладів «Help Your Kids With Computer Science» (aem. Helen Caldwell, Dr. Tammy Randall Pirmann, Dr.Aleks Krotoski, Dr. Claire Quigley, Patricia Forster). Здійснений порівняльний аналіз вимог до результатів підготовки з інформатики в Канаді та Україні.Документ Особливості навчання інформатики в закладах середньої освіти Канади(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Хакімова Олександра Русланівна; Острога Марія Михайлівна; Khakimova Oleksandra Ruslanivna; Ostroha Mariia MykhailivnaКанада має вагомі педагогічні досягнення та розвинену систему професійної підготовки вчителів – багаторівневою системою надання педагогічної освіти. Канадська науково-педагогічна школа уважно слідкує за світовими освітніми реформами, оцінює їх результативність та можливості запровадження у власну багаторівневу педагогічну освіту з метою підвищення конкурентоспроможності національних педагогічних кадрів. Тому, вивчення та аналіз досвіду підготовки вчителів, зокрема, вчителів інформатики, у Канаді є важливим джерелом для визначення стратегічних напрямів розвитку української педагогічної освіти в ХХІ ст. Дослідження виконано на матеріалах канадського посібника з інформаційних технологій «Help Your Kids With Computer Science» (авт. Helen Caldwell, Dr. Tammy Randall Pirmann, Dr.Aleks Krotoski, Dr. Claire Quigley, Patricia Forster) для закладів загальної середньої освіти. Автори представили порівняльний аналіз особливостей навчання інформатики в закладах середньої освіти Канади та в України. Виявлено, що в основі побудови змісту навчання інформаційним технологіям у школах Канади покладено розвивально-компетентнісний підхід. В канадській системі освіти більшість проєктів, які реалізовуються учнями старших класів оформлюють у вигляді презентації результатів виконання проєкту. В закладах середньої освіти Канади учні мають можливість обрати напрям вивчення інформаційних технологій: основи інформатики, структури даних, алгоритмічний аналіз, мови програмування, комп'ютерні мережі та інше. Основною метою навчання інформатики є перетворити учнів-користувачів технологій на їх творців, давши можливість учням міркувати, програмувати, творити, розвиватися.