eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kazandzhyieva Maryna Symeonivna"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Професійна позиція сучасного педагога як чинник гуманістичної освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Казанджиєва Марина Симеонівна; Kazandzhyieva Maryna Symeonivna
    У статті аналізуються особливості професійної позиції педагога в контексті гуманістичної освіти. Охарактеризовано структуру педагогічної позиції, критерії її сформованості та шляхи актуалізації.
  • Документ
    Текстова компетентність як чинник мовленнєвого розвитку іноземних студентів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Казанджиєва Марина Симеонівна; Kazandzhyieva Maryna Symeonivna
    У статті предметом розгляду є важливий чинник мовленнєвого розвитку особистості - текстова компетентність як складова комунікативної компетентності особистості. Проаналізовано поняття «текстовакомпетентність». Розкрито особливості формування текстової компетентності учнівської молоді у процесі текстової діяльності. Визначено основні структурні характеристики компетентностей сприйняття, розуміння та інтерпретації тексту.
  • Документ
    Індивідуальна спрямованість навчальної траєкторії дистанційного курсу в системі вищої школи
    (2016) Біденко Лариса Валентинівна; Bidenko Larysa Valentynivna; Казанджиєва Марина Симеонівна; Kazandzhyieva Maryna Symeonivna
    У статті розглянуто та теоретично обґрунтовано важливість індивідуальної спрямованості дистанційного навчання. Розкрито сутність понять «дистанційна освіта», «дистанційне навчання», «індивідуальна спрямованість навчальної траєкторії». Виокремлено підґрунтя дистанційного навчання, встановлено його недоліки та переваги. Значну увагу приділено індивідуальному підбору дидактичного матеріалу дистанційного курсу відповідно до здібностей особистості студента. Описано основні фактори проектування й розробки дидактичного забезпечення, запропоновано концепцію індивідуальних рис особистості, що утворюють підсистему інтелектуальної сфери та підсистему міжособистісних стосунків.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук