Перегляд за Автор "Kartava Yu. K."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Обґрунтування критеріїв, показників та рівнів розвитку професійної компетентності вчителів-філологів(2013) Картава Ю. К.; Kartava Yu. K.У статті розглядаються окремі проблеми, пов’язані з обґрунтуванням критеріїв, показників та рівнів розвитку професійної компетентності вчителів української мови та літератури в системі післядипломної освіти. У ході проведеного дослідження були виокремлені когнітивний, праксіологічний і мотиваційний критерії, які найповніше розкривають сутність професійної компетентності вчителів-філологів; за цими критеріями автором визначено творчий, компетентний та адаптивний рівні професіоналізму педагогів-словесників, що сприятимуть ефективному професійному зростанню.