Перегляд за Автор "Karasievych Serhii"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності в загальноосвітній школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Карасєвич Сергій; Karasievych SerhiiУ статті здійснено обґрунтування педагогічних умов підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності в загальноосвітній школі: оволодіння студентами теоретичними знаннями про сутність, зміст фізкультурно-спортивної діяльності та методики її проведення в умовах сучасної загальноосвітньої школи за допомогою інтерактивних форм і методів навчання; стимулювання стійкого інтересу, позитивної мотивації й ціннісних уявлень майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності на основі добору засобів навчання; активізація процесу фізичного самовдосконалення студентів під час самостійної роботи. Розкрито реалізацію кожної умови.Документ Підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації дистанційної фізкультурно-оздоровчої діяльності учнів(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Карасєвич Сергій; Karasievych Serhii; Карасєвич Марина; Karasievych MarynaУ статті досліджено проблему підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації дистанційної фізкультурнооздоровчої діяльності учнів. Розкрито, що в умовах обмеженої рухової активності однією з ключових проблем постає належна організація фізкультурно-оздоровчої діяльності учнів в умовах дистанційної освіти. Визначено компоненти професійної діяльності вчителя фізичної культури та ступінь впливу їх на формування вмінь здійснювати дистанційну освіту в позанавчальний час. Схарактеризовані вміння здійснювати дистанційну фізкультурно-оздоровчу роботу. Розкрито можливості позааудиторної роботи та виявлено форми і методи подальшого вдосконалення освітнього процесу підготовки майбутніх фахівців фізичної культури. Розроблено основні положення програми навчальної дистанційної практики здобувачів та конкретизовано її завдання.