eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Karasievych Serhii"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності в загальноосвітній школі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Карасєвич Сергій; Karasievych Serhii
    У статті здійснено обґрунтування педагогічних умов підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності в загальноосвітній школі: оволодіння студентами теоретичними знаннями про сутність, зміст фізкультурно-спортивної діяльності та методики її проведення в умовах сучасної загальноосвітньої школи за допомогою інтерактивних форм і методів навчання; стимулювання стійкого інтересу, позитивної мотивації й ціннісних уявлень майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності на основі добору засобів навчання; активізація процесу фізичного самовдосконалення студентів під час самостійної роботи. Розкрито реалізацію кожної умови.
  • Документ
    Підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації дистанційної фізкультурно-оздоровчої діяльності учнів
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Карасєвич Сергій; Karasievych Serhii; Карасєвич Марина; Karasievych Maryna
    У статті досліджено проблему підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації дистанційної фізкультурнооздоровчої діяльності учнів. Розкрито, що в умовах обмеженої рухової активності однією з ключових проблем постає належна організація фізкультурно-оздоровчої діяльності учнів в умовах дистанційної освіти. Визначено компоненти професійної діяльності вчителя фізичної культури та ступінь впливу їх на формування вмінь здійснювати дистанційну освіту в позанавчальний час. Схарактеризовані вміння здійснювати дистанційну фізкультурно-оздоровчу роботу. Розкрито можливості позааудиторної роботи та виявлено форми і методи подальшого вдосконалення освітнього процесу підготовки майбутніх фахівців фізичної культури. Розроблено основні положення програми навчальної дистанційної практики здобувачів та конкретизовано її завдання.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук