Перегляд за Автор "Karapuzova Iryna Valeriivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вимоги до здійснення педагогічної підтримки майбутніх учителів у процесі навчання(2015) Карапузова Ірина Валеріївна; Karapuzova Iryna ValeriivnaУ статті розкриваються особливості здійснення педагогічної підтримки студентів. Автор описує принципи, вимоги до здіснення педагогічної підтримки в педагогічних ВНЗ та педагогічні умови ефективності організації педагогічної підтримки майбутніх учителів у процесі навчання (гуманний характер стосунків суб’єктів навчання, побудований на засадах партнерства, гармонійної координації зусиль; педагогічне забезпечення процесів саморозвитку та самореалізації особистості студента у спеціально організованому освітньому середовищі шляхом інтеграції педагогічної, соціальної і психологічної підтримки; розвиток гуманістичної позиції майбутнього вчителя і формування вмінь здійснювати педагогічну підтримку в школі).Документ Дитяче експериментування: реалії та перспективи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Карапузова Ірина Валеріївна; Karapuzova Iryna Valeriivna; Бурсова Світлана; Bursova SvitlanaУ статті аналізуються особливості впровадження дитячого експериментування у практику роботи ДНЗ, що забезпечує оновлення дошкільної освіти на сучасному етапі та сприяє гармонійному розвиткові особистості дитини. Автори розкривають значення, зміст, структуру проведення, методи й форми організації дослідно-експериментальної діяльності дітей дошкільного віку, зокрема у природі; доводять, що спеціально організована дослідницька діяльність дозволяє дітям самим добувати інформацію про досліджувані об'єкти або явища, а педагогу зробити процес навчання максимально ефективним, що задовольняє природну допитливість дошкільнят і розвиває їх пізнавальну активність.Документ Особливості виховання дітей дошкільного віку засобами музейної педагогіки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Вільхова Оксана Григорівна; Vilkhova Oksana Hryhorivna; Бурсова Світлана Сергіївна; Bursova Svitlana Serhiivna; Карапузова Ірина Валеріївна; Karapuzova Iryna ValeriivnaУ статті описано досвід українських педагогів щодо організації роботи з дітьми дошкільного віку засобами музейної педагогіки. У статті розкрито роль музейної педагогіки в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Автори акцентують увагу на тому, що сьогодні в Україні значна роль відводиться створенню відповідного розвивального середовища, пошуку нових форм і методів роботи з вихованцями. У статті визначено основні принципи й завдання музейної педагогіки як інноваційної технології, схарактеризовано особливості роботи музейних працівників і критерії їх педагогічної майстерності.