Перегляд за Автор "Kalashnyk Svitlana"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості застосування прогресивних методів навчання хореографічних дисциплін в умовах професійної діяльності А. М. Мессерера(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Калашник Світлана; Kalashnyk SvitlanaУ статті висвітлено та узагальнено професійну діяльність Асафа Михайловича Мессерера, досліджується питання необхідності постійного пошуку та застосування прогресивних ідей і методів навчання хореографічних дисциплін, які сприяють розвитку історії мистецтва в цілому. На основі досягнень професійної діяльності балетмейстера 20-го ст. розвивається та збагачується теорія та методика викладання класичного танцю та поява подальших напрямів хореографічних дисциплін. Доведено, що науково-педагогічна діяльність А. М. Мессерера – це інтелектуальна творча Діяльність, що спрямована на здобуття й використання нових теоретичних знань з практичним підґрунтям.Документ Особливості створення хореографічного твору на засадах етнокультурології(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Калашник Світлана; Kalashnyk Svitlana; Бондарєва Карина; Bondarieva KarynaУ статті подано модель побудови хореографічної композиції та хореографічного задуму під час створення змістової лексики хореографічного твору на засадах етнокультурології. У моделюванні дотримано певної композиційної логіки. Структуру моделі створення хореографічного твору представлено в єдності з головними законами драматичної режисури та логічними вимогами до балетмейстерської роботи над створенням хореографічної композиції. Схарактеризовано мету, завдання та принципи означеної моделі на засадах етнокультурології.Документ Професійне формування майбутнього вчителя хореографії засобами систематичної творчої діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Калашник Світлана; Kalashnyk SvitlanaУ статті розглянуто питання формування майбутнього вчителя хореографії засобами систематичної творчої діяльності, що дозволяють підвищити загальний рівень виконавської, педагогічної та творчої майстерності вчителя. Висвітлено та розглянуто необхідні професійні вимоги до майбутнього вчителя хореографії. Окреслено специфіку напрацювання особистої професійної компетентності викладача. Обґрунтовано доцільність використання в освітньому процесі самостійної роботи як найефективнішої форми навчальної діяльності. Зроблено висновки про те, що у формуванні професійної компетентності вчителя хореографії важливе місце займаю балетмейстерське мистецтво, а також його вид та сукупність різних модерністичних авторських виконань хореографії, а саме – перфоманс.