Перегляд за Автор "Kadaner Oksana"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Робота вчителя початкових класів з обдарованими учнями як професійно-педагогічна діяльність(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Ушмарова Вікторія Володимирівна; Каданер Оксана; Ushmarova Viktoriia Volodymyrivna; Kadaner OksanaУ статті обґрунтовано сутність і зміст роботи вчителя початкових класів з обдарованими дітьми як професійно-педагогічної діяльності. Визначено складники роботи вчителя початкових класів з обдарованими дітьми: діагностичний, формувальний, аналітико-корекційний. Схарактеризовано моделі ідентифікації («Принцип турнікета» Дж. Рензуллі, С. Ріса, Л. Сміта, Іллінойська модель, «Резервуарна модель» Дж. Гауена, варіант проекту «RAPYHT» М. Карне, «Модель послідовної стратегії прийняття рішення» К. Хеллера тощо) та стратегії освіти (прискорення, поглиблення, збагачення, проблематизація) обдарованих дітей. З'ясовано вимоги до відбору змісту й організації навчальної діяльності обдарованих учнів початкової школи.