Перегляд за Автор "Kachur Tetiana Mykhailivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дихальна гімнастика як засіб розвитку мовленнєвого дихання дітей з тяжкими порушеннями мовлення(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Качур Тетяна Михайлівна; Kachur Tetiana Mykhailivna; Дегтяренко Тетяна Миколаївна; Dehtiarenko Tetiana MykolaivnaОб'єктом дослідження є мовленнєве дихання дошкільників середнього віку з ТПМ – ЗНМ ІІ рівня мовленнєвого розвитку. Предмет дослідження – дихальна гімнастика як засіб розвитку мовленнєвого дихання обраної категорії дошкільників. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні засади проблеми розвитку мовленнєвого дихання дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення. Проведено аналіз проблеми розвитку анатомо-фізіологічних механізмів мовленнєвого дихання в науковій літературі. Висвітлено характеристику мовленнєвого дихання при тяжких порушеннях мовлення. Описано Дихальна гімнастика як невід’ємна складова корекційно-розвиткової роботи при порушеннях мовлення. У другому розділі визначено стан мовленнєвого дихання середніх дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення на констатувальному етапі дослідження. Описано організацію та методику констатувального експерименту. У третьому розділі описано дослідження розвитку дихальної гімнастики для дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення на практичному етапі. Висвітлено особливості організації занять з використання дихальної гімнастики для дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення та представлено аналіз результатів контрольного етапу дослідження. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження здійснено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 року, м. Суми).Документ Мовленнєве дихання дітей із порушеннями мовлення(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Качур Тетяна Михайлівна; Kachur Tetiana MykhailivnaУ статті висвітлюються теоретичні аспекти дослідження специфіки мовленнєвого дихання при нормотиповому та порушеному мовленнєвому розвитку. Майже при всіх порушеннях мовлення (за винятком деяких проявів фонетикофонематичного недорозвитку мовлення) спостерігаються порушення мовленнєвого дихання. Мовленнєве дихання – основа розвитку мовленнєвої діяльності, відповідно рівень його сформованості суттєво впливає на опанування дитиною мовленням в цілому.