eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kachailo Kseniia Anatoliivna"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Формування математичної компетентності учнів базової школи у вивченні синтаксису (на основі моделювання підрядних словосполучень)
    (2024) Мішеніна Тетяна; Mishenina Tetiana; Качайло Ксенія Анатоліївна; Kachailo Kseniia Anatoliivna
    У публікації здійснено спробу розв’язання питання формування математичної компетентності учнів та учениць у вивченні синтаксису української мови. Синтаксичні одиниці перебувають у системних взаємозв’язках,трансформаційні ланцюжки відтворюють формально‐граматичні й семантичні трансформації, що мають різний ступінь актуалізації в синтаксичних дериватах.Синтаксичний дериват засвідчує імпресію інформації, тому правильне й логічне моделювання словосполучень і речень апелює до застосування математичного апарату (трансформації синтаксичних одиниць, імпресії інформації, класифікації родового поняття й прикладкового компонента підрядного словосполучення,оперування термінами). Інтеграція компетентнісного, діяльнісного й особистісно зорієнтованого підходів, задекларованих Державним стандартом, а також звернення до функціонально‐стилістичного й текстоцентричного підходів у вивченні синтаксичних одиниць сприяє формуванню математичної компетент‐ності здобувачів. Розроблено систему вправ, спрямованих на формування математичної компетентності учнів базової школи у вивченні синтаксису.Дібрано дидактичний матеріал, робота з яким сприятиме виробленню вмінь аналізувати формально‐граматичні трансформації підрядного словосполучення кореляції; класифікувати родове поняття; продукувати художні означення, що засвідчує рівень сформованості образомовленнєвих умінь, з одного боку, розвиток культури художнього сприйняття, культури мовлення (комунікативно‐стилістичні ознаки правильності, логічності, точності, образності).

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук