eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ivanova Olha Ivanivna"

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Вплив факторів навчального середовища на фізичний розвиток і психофункціональний стан учнів кадетського корпусу
    (2014) Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Проценко В. В.; Protsenko V. V.; Єрофєєва К. І.; Yerofieieva K. I.; Свідлов Юрій Іванович; Svidlov Yurii Ivanovych
    У статті представлено результати дослідження морфофункціональних і психофізіологічних показників учнів кадетського корпусу на початку першого та другого року навчання. Виявлено позитивні тенденції у фізичному розвитку й функціональному становленні організму кадетів у динаміці навчання, а також встановлено суттєве підвищення продуктивності їх розумової діяльності, що свідчить про створення оптимальних умов навчального середовища в даному освітньому закладі.
  • Документ
    Динаміка психофункціональних показників учнів військового ліцею в процесі навчання
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Пащенко А. О.; Pashchenko A. O.; Свідлов Юрій Іванович; Svidlov Yurii Ivanovych; Прощайло В. М.; Proshchailo V. M.
    У статті наведено результати дослідження деяких показників розумової діяльності учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою. Динаміка більшості психофізіологічних параметрів протягом першого року навчання ліцеїстів свідчить про достатньо високу продуктивність їх розумової діяльності, що забезпечується значним напруженням адаптаційних механізмів з проявами ознак вираженого стомлення.
  • Документ
    Комплексна оцінка морфофункціональних характеристик студентів з різним рівнем фізичної підготовленості і спортивної кваліфікації
    (2013) Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Бєлікова Я. С.; Bielikova Ya. S.
    Проведений порівняльний аналіз соматометричних і фізіометричних показників студентів з різним рівнем фізичної підготовленості. Отримані дані свідчать про певні переваги у фізичному розвитку і функціональному стані студентів-спортсменів залежно від їх спортивної кваліфікації. Поряд з цим серед висококваліфікованих спортсменів виявлені окремі випадки функціонального перенапруження, що потребує відповідної корекції режиму тренувань з урахуванням індивідуальних функціональних можливостей організму.
  • Документ
    Комплексна оцінка фізичного розвитку та психофункціонального стану дітей 6-річного віку
    (2014) Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Ніколаєнко О. І.; Nikolaienko O. I.
    У статті представлено результати дослідження рівня фізичного та психічного розвитку дітей 6-річного віку на початковому етапі навчання. З’ясовано, що за останні роки збільшилася кількість дітей із дисгармонійним розвитком, переважно з ознаками надлишкової маси тіла, що автор пояснює суттєвим зниженням рухової активності сучасних дітей. Виявлено суттєві відмінності в готовності дітей до систематичного навчання в освітніх закладах різного типу. Отримані дані свідчать про більш сприятливий перебіг адаптації до навчального середовища учнів гімназії порівняно із загальноосвітньою середньою школою.
  • Документ
    Особливості адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах сучасного освітнього закладу
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna
    У статті подано результати дослідження показників розумової працездатності у студентів-першокурсників на початковому етапі їх адаптації до навчальних навантажень в умовах сучасного освітнього закладу. Необхідність обробки великого обсягу інформації у процесі навчання істотно змінює характер розумової діяльності: значне підвищення швидкості розумової роботи негативно впливає на її якість. Обговорюються можливі шляхи оптимізації навчальної діяльності студентів.
  • Документ
    Особливості психофізіологічної адаптації учнів військового ліцею до специфічних умов навчання
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Пащенко А. О.; Pashchenko A. O.; Свідлов Юрій Іванович; Svidlov Yurii Ivanovych; Прощайло В. М.; Proshchailo V. M.
    У статті подано результати дослідження психофункціональних показників учнів ліцею в процесі їх довготривалої адаптації до навчальних навантажень. Аналіз отриманих даних свідчить про підвищення адаптаційних можливостей ліцеїстів протягом дворічного терміну навчання.
  • Документ
    Оцінка психофункціонального стану студентів в процесі їх навчання
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna
    У статті подаються результати дослідження деяких психофункціональних характеристик у студентів в різних умовах організації їх навчальної діяльності. Виявлені особливості реагування студентів на інформаційні навантаження залежно від форм і методів навчання. Отримані результати свідчать про наявність значного функціонального і емоційного напруження організму під час застосування різних форм контролю знань студентів.
  • Документ
    Психофункціональні показники першокласників у динаміці навчання
    (2014) Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Кулагіна Т. В.; Kulahina T. V.; Токаренко О. М.; Tokarenko O. M.
    У статті представлені результати дослідження деяких психофункціональних показників першокласників, які навчалися в умовах традиційної школи й гімназії. Виявлено, що учні-гімназисти мали більш високий рівень розумової працездатності та пам’яті порівняно із школярами. Встановлені певні відмінності досліджуваних показників у дітей різної статі, що полягали в перевазі когнітивних функцій у дівчаток. Отримані дані свідчать про задовільну адаптацію дітей 6-річного віку до навчання незалежно від типу освітнього закладу, проте в гімназистів це забезпечується за рахунок більш вираженого функціонального напруження адаптаційних механізмів, ніж у школярів в умовах традиційного навчання.
  • Документ
    Формування пізнавального інтересу шестикласників у позаурочний час
    (2012) Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna
    У статті схарактеризовано форми і методи розвитку пізнавального інтересу молодших підлітків у позаурочний час. Обґрунтовано стимулюючий вплив організації і проведення пізнавальних заходів щодо заохочення учнів до самостійного пізнання, розкриття їх здібностей, розвитку інтересів, самореалізації і самоствердження шестикласників із різними видами пізнавальних інтересів.
  • Документ
    Характеристика психофункціональних показників учнів кадетського корпусу на початковому етапі їх навчання
    (2013) Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna
    У статті представлено результати дослідження деяких психофункціональних показників учнів кадетського корпусу в динаміці першого року навчання. Отримані дані свідчать про сприятливий перебіг адаптації підлітків до навчального середовища, що забезпечує високу ефективність їх розумової діяльності в процесі навчання.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук