Перегляд за Автор "Ivanova O. I."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Біофізика ультразвуку в курсі «Медична та біологічна фізика»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Іванова О. І.; Ivanova O. I.; Філоненко Н. Ю.; Filonenko N. Yu.; Хорольський О. О.; Khorolskyi O. O.; Гнатюк І. Ю.; Hnatiuk I. Yu.Статтю присвячено одній із фундаментальних тем курсу «Медична та біологічна фізика», а саме «Ультразвук та використання його в медицині», що викладається у Дніпропетровській медичній академії для всіх спеціальностей. В статті наводиться коротка характеристика ультразвукових хвиль, їх фізичні властивості, і підкреслюється їх вплив не тільки на біологічні тканини, а й на клітини, біомолекули. Достатньо уваги приділяється фізичним характеристикам та властивостям ультразвуку, при яких можна використовувати ультразвукові хвилі як для діагностики захворювань людини, так і терапії. Слід звернути особливу увагу на значення частоти та інтенсивності ультразвукових хвиль при використанні в терапії та діагностиці за медичними показниками для людських органів та тканин. Слід зазначити, що ефект Допплера займає особливе місце у застосуванні ультразвуку в медицині при визначенні швидкості руху рухомих органів людини, а саме: рух клапану серця в кардіології, при визначенні швидкості руху крові та еритроцитів, та інше. Для підготовки кваліфікованих фахівців в області медицини потрібно не тільки розповісти студентам про природу та властивості ультразвуку, а й довести до їх відома приклади застосування ультразвуку в медицині. Особливості процесу навчання полягають в необхідності застосування отриманих знань для аналізу тих чи інших медичних процесів.Документ Динаміка розумової працездатності студентів у процесі їх навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Іванова О. І.; Ivanova O. I.; Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia MykhailivnaУ статті наведені результати досліджень розумової працездатності студентів, які навчались e різних умовах організації навчального процесу. Виявлено, що студенти, навчання яких здійснювалось за традиційною системою, мали кращі якісні показники розумової роботи протягом навчального року в порівнянні зі студентами, які навчалися в умовах кредитно-модульної системи організації навчання, що забезпечувалося значним функціональним напруженням їх адаптаційних механізмів.