Перегляд за Автор "Ilchenko Oksana"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічна практика як джерело професійного розвитку майбутнього дефектолога-логопеда(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Ільченко Оксана; Ilchenko OksanaУ статті розглянуто навчально-педагогічну практику як найважливішу й необхідну ланку в системі педагогічної професіоналізації майбутнього дефектолога-логопеда. Професійна підготовка вчителя-логопеда має бути спрямована на майбутню професійну діяльність і мати фундаментальний, практико-орієнтований характер навчального матеріалу, методів, форм, видів контролю. Визначено систему проходження навчально-педагогічної практики, у процесі якої формуються педагогічні вміння, що дає можливість готувати студентів до професійної педагогічної діяльності з дітьми з порушенням мовлення.Документ Роль практичного компонента в структурі формування риторичної культури корекційних педагогів(2016) Тарасова Віталія; Tarasova Vitaliia; Ільченко Оксана; Ilchenko OksanaУ статті розкривається структура практичного компоненту в системі формування риторичної культури корекційних педагогів. Зазначається, що практичний компонент риторичної культури корекційного педагога є одним із основних складників структури педагогічної діяльності, що включає в себе весь спектр мовленнєвих умінь, а також уміння організовувати процеси комунікації, взаємодіяти з суб’єктами виховного процесу. Риторична культура корекційного педагога – це складне особистісне утворення, що передбачає зразкову трансляцію через публічне мовлення вербальних та невербальних засобів. Риторична культура корекційного педагога зумовлена специфікою його роботи, а саме: спілкуванням з дітьми різних вікових груп, які мають особливі потреби.