Перегляд за Автор "Huzhva M. A."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Модель організації міжвідомчої допомоги аутичним дітям: від теорії до практики(Вид-во СумДПУ ім. А .С. Макаренка, 2015) Дегтяренко Тетяна Миколаївна; ; Dehtiarenko Tetiana Mykolaivna; Гужва М. А.; Huzhva M. A.У статті проаналізовано сучасні тенденції психолого-педагогічного, медичного та соціального супроводу аутичних дітей в Україні і деяких зарубіжних країнах. Наведено результати констатувального етапу дослідження сучасного стану розробленості теоретико-методологічних та науково-методичних засад міжвідомчої допомоги аутичним дітям та впровадження цих засад у практичну діяльність на рівні регіону. Визначено подальші перспективи досліджень з впровадження моделі організації комплексної міжвідомчої допомоги аутичним дітям на рівні регіону.Документ Урахування особливостей дітей з аутизмом на етапі їх адаптації до інклюзивного навчання(2014) Гужва М. А.; Huzhva M. A.У статті розглянуто проблеми інклюзивного навчання дітей із психофізичними порушеннями. Акцентовано увагу на важливості встановлення відмінності процесу інклюзивної освіти дітей з аутизмом від процесу включення в загальноосвітній простір дітей з іншими психофізичними порушенням. Автором узагальнено особливості учнів з аутизмом, які мають враховувати педагоги на перших етапах навчання цих дітей у загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено специфічні вимоги до пристосування оточуючого середовища для комфортного перебування учнів із зазначеною нозологією в навчальному закладі й особливості індивідуального підходу. Обґрунтовано необхідність застосування спеціальних методик і методів корекційної роботи з цією категорією дітей.Документ Інтегровані платформи бізнес-аналітики в цифровій трансформації університетів(2024) Гужва М. А.; Huzhva M. A.У статті досліджується значення інтегрованих платформ бізнес–аналітики (business intelligence – BI) у цифровій трансформації університетів. Платформи BI дозволяють збирати, аналізувати, візуалізувати дані та підтримувати прийняття управлінських рішень. Проаналізовано методи аналітики: описовий, діагностичний, предиктивний і прескриптивний, їх застосування для підвищення ефективності управління, якості навчального процесу та стратегічного планування. Розглянуто кейси використання BI у Гарварді, Массачусет- ському технологічному інституті, Технічному університеті Мюнхена та ін., де аналітичні платформи допомагають оптимізувати ресурси, аналізувати успішність студентів і про- гнозувати їх потреби. Описано переваги BI: інтеграція з існуючими системами, гнучкість, візуалізація даних і автоматизація звітності. Визначено виклики впровадження BI: технологічні, організаційні, фінансові та етичні бар’єри. Сформовано рекомендації для подолання цих перешкод: забезпечення якості даних, навчання персоналу й адаптація стратегій. Запропоновано етапи реалізації BI-проектів: від аналізу потреб до масштабування системи. Впровадження BI сприяє сталому розвитку університетів, покращує управлінські процеси, підвищує якість освіти та конкурентоспроможність закладів.