Перегляд за Автор "Hurniak I. A."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання Google Forms І Microsoft Forms в процесі навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Гурняк І. А.; Hurniak I. A.У статті здійснюється порівняльний аналіз хмарних сервісів Google Forms і Microsoft Forms. Обґрунтовується методика використання даних сервісів в процесі навчання, визначаються оптимальні способи роботи з ними, розглядаються можливості та переваги їх застосування для створення опитувань, тестів, вікторин, веб-квестів. В ході дослідження використано теоретичні та емпіричні методи: аналіз методичної літератури, вивчення освітніх ресурсів, створених на основі сервісів Google Forms і Microsoft Forms, спостереження за навчальним процесом з їх використанням, аналіз отриманих результатів. У дослідженні також використано комплекс методів наукового пізнання: порівняльний аналіз для з'ясування рис схожості та відмінності Google Forms і Microsoft Forms, систематизація та узагальнення для формулювання висновків і рекомендацій щодо їх використання, узагальнення авторського педагогічного досвіду і спостережень. Встановлено, що спільними рисами даних сервісів є безкоштовність, висока якість розробки, регулярне оновлення, відсутність реклами, безпечність, адаптивний дизайн. простота та зручність користування. Вказані особливості підтверджують доцільність використання цих сервісів у навчальному процесі. Незначні відмінності між Google Forms і Microsoft Forms не дозволяють однозначно стверджувати про перевагу одного сервісу перед іншим. У педагогічній практиці дані сервіси використовуються для проведення онлайн-опитувань, анкетування, тестування з автоматичною перевіркою та відображенням результатів в режимі реального часу, вікторин, веб-квестів тощо. Це дозволяє привнести в процес навчання нові можливості, збагатити, доповнити, розширити освітнє середовище. Проведене дослідження не вичерпує всіх аспектів використання хмарних сервісів Google Forms і Microsoft Forms у процесі навчання. Перспективи подальших досліджень вбачаємо у створенні цілісної методичної системи використання хмарних технологій, розробці методичних рекомендацій для вчителів, викладачів, студентів педагогічних навчальних закладів щодо можливостей використання хмарних сервісів для створення електронних освітніх ресурсів.Документ Використання освітнього потенціалу мережі Інтернет(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Гурняк І. А.; Hurniak I. A.У статті розглядається роль використання у процесі навчання мережі Інтернет як чинника формування самоосвітньої, інформаційної, життєвої та соціальної компетентностей особистості, проаналізовано особливості інформаційних ресурсів мережі Інтернет, визначено основні загрози та небезпеки, з якими стикається молодь при користуванні Інтернетом, та запропоновано шляхи, які дозволяють їх уникнути.Документ Використання хмарних технологій для створення електронних освітніх ресурсів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Гурняк І. А.; Hurniak I. A.У статті з'ясовуються чинники, що обумовлюють необхідність самостійного створення електронних освітніх ресурсів не лише розробниками програмного забезпечення, але й самими педагогами, можливості, які для цього надають хмарні технології, переваги хмарних сервісів і обмеження в їх використанні. Визначаються умови використання педагогами хмарних технологій. Охарактеризовано особливості хмарних сервісів Google, розглянуто використання окремих сервісів, що входять до складу пакету G Suite for Education, наведено приклади освітніх ресурсів, створених на базі окремих сервісів Google. Особливу увагу зосереджено на застосуванні педагогами сервісу Google Forms. Проаналізовано практичний досвід залучення сервісу Google Forms для створення опитувань, тестових завдань, веб-квестів, розглянуто методику їх розробки та використання. Наведено приклади веб-квестів, створених на базі сервісу Google Forms, здійснено їх порівняльний аналіз. Методами дослідження виступили теоретичний аналіз нормативних документів про освіту, науково-методичної літератури, порівняльний аналіз електронних освітніх ресурсів, узагальнення та систематизація отриманих даних для формування й обґрунтування рекомендацій і висновків, узагальнення авторського педагогічного досвіду і спостережень. Проведене педагогічне дослідження дозволило обґрунтувати доцільність створення електронних освітніх ресурсів самими педагогами, довело, що хмарні технології надають для цього необхідні можливості. Перспективи подальших досліджень вбачаємо в розробці методики використання хмарних технологій для створення педагогами власних електронних освітніх ресурсів.Документ Дидактичний аналіз інформаційного середовища мережі інтернет(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Гурняк І. А.; Hurniak I. A.У статті здійснено аналіз інформаційного середовища мережі Інтернет, обґрунтовано основні особливості представленої у ньому інформації, яка є надлишковою, швидко оновлюється, відображена в різних джерелах, представлена в різних формах, може бутихибною, недостовірною, шкідливою. Визначено методичні підходи до використання інформаційних ресурсів мережі Інтернет у процесі навчання, їхроль у формуванні інформаційноїкомпетентності учнів.Документ Дидактичні засади компетентнісного підходу в освіті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Гурняк І. А.; Hurniak I. A.У статті досліджуються дидактичні засади переходу до компетентнісно зорієнтованої освіти. На основі аналізу науково-педагогічної літератури визначаються й обґрунтовуються дидактичні принципи, що лежать в основі реалізації компетентнісного підходу в освіті.Документ Створення електронного підручника засобами хмарного сервісу Google Sites(ФОП Цьома С. П., 2018) Гурняк І. А.; Hurniak I. A.У статті визначено можливості хмарного сервісу Google Sites для створення електронних підручників, відповідність створюваних ресурсів вимогам, які висуваються до електронного підручника.