Перегляд за Автор "Hurkova Tetiana"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ A Child-Centered Approach to the Organization of the Educational Process in the New Ukrainian Elementary School of Neuropsychology(2023) Bilier Oksana Slavikivna; Білєр Оксана Славіківна; Vasko Olha Oleksandrivna; Васько Ольга Олександрівна; Melnyk Oleksandr; Мельник Олександр; Hurkova Tetiana; Гуркова Тетяна; Korolova Liudmyla; Корольова ЛюдмилаThe educational process in the new Ukrainian elementary school is characterized by many specific neuropsychological features and aspects. It requires from the teacher significant knowledge and skills in the field of organization, management and modernization of the educational process, as well as in the sphere of interaction with the children of the new Ukrainian elementary school. A key trend in today's education in the new Ukrainian elementary school is the child-centered approach, individualization and personality-centered approach, which focuses on the fact that the core of the educational process becomes the student, his abilities, individual neuropsychological capabilities, potential as a learning and creative. The child-centered approach to the organization of the educational process in the new Ukrainian elementary school has become a natural and natural phenomenon that accompanies the learning process in the last few years, which is caused by the rapid processes of globalization. The child-centered approach allows to focus the attention of teachers, psychologists, sociologists, and educational managers on the key problem of the current world - education of a healthy civil society, self-confident, capable of self-care, self-actualization, and professional and personal formation. All these processes begin at the moment when the child is in the first stage of education, receives primary information about the world, about himself, others and reality.Документ Дефініція поняття «готовність» у психолого- педагогічній літературі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Гуркова Тетяна; Hurkova TetianaУ статті представлено й теоретично обґрунтовано різні підходи до тлумачення поняття «готовність» у психолого-педагогічній літературі. Проаналізовано періоди розвитку готовності людини до здійснення певного виду діяльності. Розглянуто два основні підходи до трактування сутності готовності як психологічного феномену. Здійснено аналіз дефініції «готовність» як фізіологічної природи, своєрідного стану суб’єкта з впливом на загальне підвищення активності роботи головного мозку. Автором розкрито особливість готовності до професійної діяльності. Передбачено перспективу подальших досліджень проблеми формування готовності в учителів початкової школи як цілісної системи та результату педагогічного процесу.Документ Форми взаємодії учасників освітнього процесу: традиції та інновації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Гуркова Тетяна; Hurkova TetianaУ стaтті рoзглянуто особливості організації взаємодії вчителів початкових класів і викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти в сучасному освітньому процесі. Особливу увaгу звернуто на інноваційний підхід, щo дає мoжливість рoзв’язaти oдне із aктуальних зaвдaнь сьoгoдення – організація взаємодії учасників освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства. Проаналізовано перелік і подано стислу характеристику деяких сучасних форм взаємодії вчителя і викладача під час підвищення кваліфікації. Запропоновані форми можуть бути використані як в системі післядипломної освіти, так і адаптовані для впровадження в початковій школ