Перегляд за Автор "Hulko Olena"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Лідерство і лідерські якості здобувачів вищої освіти: аналіз понять і стану розвитку у процесі здійснення студентського самоврядуванні(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Гулько Олена; Hulko OlenaУ статті наведено результати порівняльного аналізу понять «лідер», «лідерство», «лідерські якості» здобувачів вищої освіти», визначено загальні та специфічні якості особистості лідера, вагомі для педагога, та проаналізовано стан їх розвитку у процесі здійснення студентського самоврядування. Зроблено висновок, що «лідер» – це активний член колективу, що спроможний виконувати провідну роль та брати на себе повну відповідальність за організацію спільної діяльності та регулювання стосунків у колективі, якщо його визнано у такій ролі більшістю членів колективу. Охарактеризовано термін «студентське самоврядування», вказано основні напрямки діяльності органів студентського самоврядування і визначено низку таких, які вимагають від молодої людини бути організованою, креативною, мати сформовані комунікативні, перцептивні та прогностичні якості, вміти регулювати власний психоемоційний стан. Проведено теоретичний аналіз, який дає підстави стверджувати, що вище перераховані якості необхідні сучасним педагогом для компетентного здійснення професійної діяльності в умовах Нової української школи. З’ясовано практичний стану формування лідерських якостей у майбутніх педагогів, шляхом залучення їх до діяльності в органах студентського самоврядування. Показано, що поширеними формами розвитку лідерських якостей майбутніх фахівців є: залучення до такого виду діяльності, що надасть можливість зайняти лідерські позиції, виконувати лідерські функції, демонструвати лідерську поведінку (займати відповідне місце у системі активу студентської академічної групи, студентської ради гуртожитку чи коледжу); створення позитивного психологічного мікроклімату в студентському колективі; діагностику і корекцію особистісного розвитку студентів у контексті формування особистісних лідерських якостей; формування установки на професійне самовиховання.