Перегляд за Автор "Hudymenko K. M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Моніторинг як інструмент визначення якості освіти(2015) Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Гудименко К. М.; Hudymenko K. M.На основі аналізу наукової літератури розкрито сутність моніторингу якості ос¬віти, розглянуто функції моніторингу якості освіти, висвітлені принципи функціонуван¬ня моніторингових структур, з’ясована відмінність між моніторингом та контролем. З’ясовано, що окремі підсистеми, різні аспекти та процеси, які відбуваються в системі, навчальні досягнення можуть бути об’єктами моніторингу. Необхідно відмітити, що моніторинг створює інформаційну систему, яка постійно оновлюється та вказує на безперервність відстеження, включає технології вимірювання існуючого стану об’єкта. Також відзначено, що моніторинг дуже схожий на контроль, але моніторинг потребує додержання максимальної об’єктивності та достовірності отриманої інформації, саме тому проводиться за спеціальними технологіями незалежними (зовнішніми) дослідниками, на відміну від контролю.Документ Прoфесiйнe сaмoвизначeння стaршoклaсникiв як психoлoгo-педaгoгічна прoблeма(2015) Гудименко К. М.; Hudymenko K. M.Проблема професійного самовизначення старших школярів посідає важливе місце у психології та педагогіці. Гуманістичні цілі виховання та навчання передбачають гармонійний розвиток особистості школяра, вияв його творчості, самостійності, і особливо це стосується рішення щодо обрання майбутньої професії. У науковій літературі є різноманітні підходи щодо виявлення психологічних чинників прийняття рішення щодо вибору трудової діяльності. У статті з’ясовано основні стадії становлення суб’єкту професійного самовизначення. Виокремлено підходи стосовно етапів професійного самовизначення особистості. Професійне самовизначення розглядають як процес, який включає весь професійний шлях: від появи професійних інтересів, намірів, схильностей до виходу із трудової діяльності.