eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Hrytsenko Iryna Mykolaivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання засобів рухової діяльності в процесі корекції психомоторної сфери у дітей з інтелектуальними порушеннями
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Гриценко Ірина Миколаївна; Hrytsenko Iryna Mykolaivna
    У статті розкрито педагогічні аспекти використання засобів рухової діяльності в процесі корекції психомоторної сфери у дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах сучасного освітнього простору. Констатується, що доцільним є використання гімнастичних, акробатичних, легкоатлетичних вправ, засобів психічного вправляння, дихальних вправ, вправ на розслаблення, гімнастики для очей, а також рухливих ігор, що здійснюють цілеспрямований вплив на компоненти психомоторики, використання яких на уроках фізичної культури та в процесі позаурочної діяльності спрямовано на покращення стану сенсорики, моторики та когнітивної сфери учнів означеної нозології.
  • Документ
    Корекція психомоторної сфери дітей з інтелектульними порушеннями засобами рухової діяльності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Гриценко Ірина Миколаївна; Hrytsenko Iryna Mykolaivna; Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych
    Об’єктом дослідження є психомоторна сфера дітей з інтелектуальними порушеннями. Предмет дослідження – корекція психомоторної сфери дітей з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку у позаурочних формах фізичного виховання. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність процесу корекції психомоторної сфери дітей з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку засобами рухової діяльності у позаурочний час. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти розвитку психомоторної сфери дітей з інтелектуальними порушеннями, дано визначення основних понять, з’ясовано, що повнота і точність пізнання рухових дій прямо залежать від активності уваги, тобто спрямованості психічної діяльності та її зосередженості на найважливіших елементах рухів і дій, що вивчаються. У другому розділі висвітлено організацію процесу корекції психомоторної сфери дітей з інтелектуальними порушеннями в процесі фізичного виховання, визначено стан сформованості психомоторики та її компонентів у дітей з інтелектуальними порушеннями, розкрито можливості використання засобів рухової діяльності в процесі корекції психомоторної сфери у дітей з інтелектуальними порушеннями, які спрямовані на сенсорику, моторику та когнітивну сферу на уроках фізичної культури учнів означеної нозології. У третьому розділі обґрунтовано експериментальне дослідження ефективності змісту й методів процесу корекції психомоторної сфери дітей з інтелектуальними порушеннями засобами рухової діяльності, розроблено засоби і методи корекції психомоторної сфери у дітей з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку в позаурочний час у процесі рухової діяльності в умовах спеціального освітнього закладу, які передбачали комплексний розвиток сенсорних систем та когнітивних елементів в учнів означеної нозології. Запровадження зазначених засобів і методів сприяло покращенню показників розвитку когнітивної сфери, компонентів сенсорики та інтегративних показників розвитку психомоторних здібностей у дітей з інтелектуальними порушеннями, що вказувало на їх позитивний вплив на розвиток рухової сфери даних учнів в процесі рухової діяльності. Проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук