eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Hrytsai Nataliia Bohdanivna"

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання технології контекстного навчання у методичній підготовці майбутніх учителів біології
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Грицай Наталія Богданівна; Hrytsai Nataliia Bohdanivna
    У статті досліджується застосування контекстного навчання у процесі методичної підготовки майбутніх учителів біології. Розкрито сутність контекстного навчання, переваги його використання порівняно з традиційною підготовкою, визначено форми і методи реалізації контекстного навчання у процесі методичної підготовки майбутніх педагогів.
  • Документ
    Дослідницько-орієнтоване навчання біології в сучасній загальноосвітній школі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Грицай Наталія Богданівна; Hrytsai Nataliia Bohdanivna
    Стаття присвячена дослідницькому підходу в біологічній освіті. Мета статті – визначити особливості організації дослідницько-орієнтованого навчання біології в загальноосвітній школі. Автором розкрито сутність дослідницького методу навчання, описано історію його становлення, проаналізовано досвід дослідницько-орієнтованого навчання в зарубіжних країнах. Схарактеризовано технологію навчання як дослідження. Наведено переваги й недоліки дослідницько-орієнтованого навчання, акцентовано на недостатньому його впровадженні в загальноосвітніх школах України. Перспективи подальших наукових пошуків полягають у розробленні дослідницьких завдань з біології для школярів основної та старшої школи.
  • Документ
    Методика навчання біології як самостійна галузь науково-педагогічних знань
    (2013) Грицай Наталія Богданівна; Hrytsai Nataliia Bohdanivna
    У статті проаналізовано погляди науковців на формування предметних методик. Встановлено співвідношення між дидактикою, загальною і частковою методиками та технологією навчання. Доведено повноцінність методики навчання як педагогічної науки. Зроблено спробу категоріально розмежувати поняття «методика навчання» і «технологія навчання». Обґрунтовано недопустимість заміни терміна «методика» на термін «технологія». Вказано особливості методики навчання біології як самостійної галузі науково-педагогічних знань.
  • Документ
    Методична діяльність учителя біології як педагогічна проблема
    (2015) Грицай Наталія Богданівна; Hrytsai Nataliia Bohdanivna
    Метою статті є розкриття сутності методичної діяльності вчителя біології та визначенні її видів. З’ясовано зміст навчальної, виховної, корекційно-розвивальної, культурно-просвітницької, соціально-педагогічної, організаційної, науково-дослідницької, профільно-предметної та методичної діяльності вчителя. Визначено функції методичної діяльності педагога. Схарактеризовано види методичної діяльності вчителя біології. Встановлено, що методична діяльність майбутніх учителів біології відбувається під час аудиторних занять, самостійної, навчально-дослідної роботи студентів, на педагогічних практиках. Подальшого дослідження потребує проблема формування відповідних методичних компетенцій майбутніх учителів біології.
  • Документ
    Методична культура як важливий компонент системи методичної підготовки майбутнього вчителя біології
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Грицай Наталія Богданівна; Hrytsai Nataliia Bohdanivna
    У статті на основі аналізу наукової літератури розкрито сутність понять «професійна культура», «педагогічна культура» і «методична культура», проаналізовано структуру методичної культури, з'ясовано значення формування методичної культури у процесі методичної підготовки майбутніх учителів біології,їх професійного становлення у вищому навчальному закладі.
  • Документ
    Основні принципи методичної підготовки майбутніх учителів біології
    (2014) Грицай Наталія Богданівна; Hrytsai Nataliia Bohdanivna
    У статті з’ясовано сутність поняття «принципи», розглянуто традиційні та новітні принципи навчання. Проаналізовано різні підходи до визначення дидактичних принципів. Розкрито погляди вчених на виокремлення принципів методичної підготовки майбутніх педагогів в умовах вищого навчального закладу. Схарактеризовано принципи методичної підготовки майбутніх учителів біології (принцип науковості, принцип професійної спрямованості, принцип інтегративності, принцип зв’язку теорії і практики, принцип свідомості та активності, принцип систематичності та послідовності, принцип посилення творчої спрямованості методичної підготовки, принцип варіативності).
  • Документ
    Практико-орієнтовані технології методичної підготовки майбутніх учителів біології
    (2015) Грицай Наталія Богданівна; Hrytsai Nataliia Bohdanivna
    У статті розкрито сутність практико-орієнтованого підходу до навчання майбутніх учителів біології. Мета статті полягає у визначенні ефективних практико-орієнтованих технологій навчання в методичній підготовці студентів. За результатами анкетування викладачів методики навчання біології визначено найпоширеніші технології навчання та ті, що використовуються недостатньо. Практико-орієнтовані технології сприяють реалізації професійної діяльності студентів під час їх навчання у вищому навчальному закладі. До них належать: технологія контекстного навчання, проектні технології, кейс-технології, інтерактивні технології, технології проблемного навчання, портфоліо, технологія майстер-класу тощо.
  • Документ
    Формування суб’єктного досвіду методичної діяльності майбутніх учителів біології в умовах вищого навчального закладу
    (2016) Грицай Наталія Богданівна; Hrytsai Nataliia Bohdanivna
    У статті з’ясовано, що суб’єктний досвід методичної діяльності – це сукупність методичних знань, способів дій, умінь і навичок, свідомо набутих та перевірених у процесі професійно-педагогічної діяльності. Аналіз наукових джерел та практики навчання у вищій школі дав підстави стверджувати, що мінімальний досвід педагогічної діяльності студенти можуть здобути ще під час навчання в університеті. Встановлено, що для формування суб’єктного досвіду майбутніх учителів біології необхідним є проведення педагогічної практики у школі, а також використання під час навчальних занять практико-орієнтованих технологій: технологій контекстного навчання, технології методичної майстерні, кейс-технологій тощо.
  • Документ
    Формування індивідуального методичного стилю у процесі особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів біології
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Грицай Наталія Богданівна; Hrytsai Nataliia Bohdanivna
    У статті розглянуто проблему формування індивідуального методичного стилю майбутніх учителів біології. Розкрито сутність поняття «індивідуальний стиль», окреслено особливості його вироблення у студентів під час вивчення дисципліни «Методика навчання біології». Визначено чинники, які впливають на формування індивідуального стилю діяльності педагога.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук