Перегляд за Автор "Hrytsai Nataliia Bohdanivna"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання технології контекстного навчання у методичній підготовці майбутніх учителів біології(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Грицай Наталія Богданівна; Hrytsai Nataliia BohdanivnaУ статті досліджується застосування контекстного навчання у процесі методичної підготовки майбутніх учителів біології. Розкрито сутність контекстного навчання, переваги його використання порівняно з традиційною підготовкою, визначено форми і методи реалізації контекстного навчання у процесі методичної підготовки майбутніх педагогів.Документ Дослідницько-орієнтоване навчання біології в сучасній загальноосвітній школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Грицай Наталія Богданівна; Hrytsai Nataliia BohdanivnaСтаття присвячена дослідницькому підходу в біологічній освіті. Мета статті – визначити особливості організації дослідницько-орієнтованого навчання біології в загальноосвітній школі. Автором розкрито сутність дослідницького методу навчання, описано історію його становлення, проаналізовано досвід дослідницько-орієнтованого навчання в зарубіжних країнах. Схарактеризовано технологію навчання як дослідження. Наведено переваги й недоліки дослідницько-орієнтованого навчання, акцентовано на недостатньому його впровадженні в загальноосвітніх школах України. Перспективи подальших наукових пошуків полягають у розробленні дослідницьких завдань з біології для школярів основної та старшої школи.Документ Методика навчання біології як самостійна галузь науково-педагогічних знань(2013) Грицай Наталія Богданівна; Hrytsai Nataliia BohdanivnaУ статті проаналізовано погляди науковців на формування предметних методик. Встановлено співвідношення між дидактикою, загальною і частковою методиками та технологією навчання. Доведено повноцінність методики навчання як педагогічної науки. Зроблено спробу категоріально розмежувати поняття «методика навчання» і «технологія навчання». Обґрунтовано недопустимість заміни терміна «методика» на термін «технологія». Вказано особливості методики навчання біології як самостійної галузі науково-педагогічних знань.Документ Методична діяльність учителя біології як педагогічна проблема(2015) Грицай Наталія Богданівна; Hrytsai Nataliia BohdanivnaМетою статті є розкриття сутності методичної діяльності вчителя біології та визначенні її видів. З’ясовано зміст навчальної, виховної, корекційно-розвивальної, культурно-просвітницької, соціально-педагогічної, організаційної, науково-дослідницької, профільно-предметної та методичної діяльності вчителя. Визначено функції методичної діяльності педагога. Схарактеризовано види методичної діяльності вчителя біології. Встановлено, що методична діяльність майбутніх учителів біології відбувається під час аудиторних занять, самостійної, навчально-дослідної роботи студентів, на педагогічних практиках. Подальшого дослідження потребує проблема формування відповідних методичних компетенцій майбутніх учителів біології.Документ Методична культура як важливий компонент системи методичної підготовки майбутнього вчителя біології(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Грицай Наталія Богданівна; Hrytsai Nataliia BohdanivnaУ статті на основі аналізу наукової літератури розкрито сутність понять «професійна культура», «педагогічна культура» і «методична культура», проаналізовано структуру методичної культури, з'ясовано значення формування методичної культури у процесі методичної підготовки майбутніх учителів біології,їх професійного становлення у вищому навчальному закладі.Документ Основні принципи методичної підготовки майбутніх учителів біології(2014) Грицай Наталія Богданівна; Hrytsai Nataliia BohdanivnaУ статті з’ясовано сутність поняття «принципи», розглянуто традиційні та новітні принципи навчання. Проаналізовано різні підходи до визначення дидактичних принципів. Розкрито погляди вчених на виокремлення принципів методичної підготовки майбутніх педагогів в умовах вищого навчального закладу. Схарактеризовано принципи методичної підготовки майбутніх учителів біології (принцип науковості, принцип професійної спрямованості, принцип інтегративності, принцип зв’язку теорії і практики, принцип свідомості та активності, принцип систематичності та послідовності, принцип посилення творчої спрямованості методичної підготовки, принцип варіативності).Документ Практико-орієнтовані технології методичної підготовки майбутніх учителів біології(2015) Грицай Наталія Богданівна; Hrytsai Nataliia BohdanivnaУ статті розкрито сутність практико-орієнтованого підходу до навчання майбутніх учителів біології. Мета статті полягає у визначенні ефективних практико-орієнтованих технологій навчання в методичній підготовці студентів. За результатами анкетування викладачів методики навчання біології визначено найпоширеніші технології навчання та ті, що використовуються недостатньо. Практико-орієнтовані технології сприяють реалізації професійної діяльності студентів під час їх навчання у вищому навчальному закладі. До них належать: технологія контекстного навчання, проектні технології, кейс-технології, інтерактивні технології, технології проблемного навчання, портфоліо, технологія майстер-класу тощо.Документ Формування суб’єктного досвіду методичної діяльності майбутніх учителів біології в умовах вищого навчального закладу(2016) Грицай Наталія Богданівна; Hrytsai Nataliia BohdanivnaУ статті з’ясовано, що суб’єктний досвід методичної діяльності – це сукупність методичних знань, способів дій, умінь і навичок, свідомо набутих та перевірених у процесі професійно-педагогічної діяльності. Аналіз наукових джерел та практики навчання у вищій школі дав підстави стверджувати, що мінімальний досвід педагогічної діяльності студенти можуть здобути ще під час навчання в університеті. Встановлено, що для формування суб’єктного досвіду майбутніх учителів біології необхідним є проведення педагогічної практики у школі, а також використання під час навчальних занять практико-орієнтованих технологій: технологій контекстного навчання, технології методичної майстерні, кейс-технологій тощо.Документ Формування індивідуального методичного стилю у процесі особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів біології(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Грицай Наталія Богданівна; Hrytsai Nataliia BohdanivnaУ статті розглянуто проблему формування індивідуального методичного стилю майбутніх учителів біології. Розкрито сутність поняття «індивідуальний стиль», окреслено особливості його вироблення у студентів під час вивчення дисципліни «Методика навчання біології». Визначено чинники, які впливають на формування індивідуального стилю діяльності педагога.