eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Hryshkova Raisa"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Pedagogical Problems of Distance Teaching Professional English
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Гришкова Раїса; Hryshkova Raisa
    У статті досліджується комплекс організаційних, дидактичних, методичних, психологічних та освітніх проблем дистанційного навчання англійської мови для спеціальних цілей. Проаналізовано перехід від «змішаного навчання», що передбачає поєднання аудиторних занять із навчанням онлайн, до дистанційного чи «віддаленого» навчання, яке вже стало реальністю в багатьох університетах. «Змішане навчання» обговорювалось ученими та викладачами-практиками до пандемії COVID-19 як засіб більш активного залучення комп’ютерних технологій до освітнього процесу в університетах. Наразі дистанційна освіта приходить на зміну всім іншим формам навчання завдяки доступності, мобільності, гнучкості, простоті та інтерактивності, що розцінюються науковцями як переваги віддаленого навчання. Авторка концентрує увагу на проблемах дистанційного навчання англійської мови для спеціальних цілей у вітчизняних університетах, оскільки студенти нефілологічних спеціальностей зазвичай приділяють більше уваги вивченню професійних дисциплін. За умов стандартного освітнього процесу викладачі іноземної мови можуть позитивно впливати на студентів, спілкуючись із ними в процесі аудиторних занять. У дистанційному форматі необхідно шукати нові методи заохочення майбутніх правознавців, економістів, комп’ютерних інженерів, програмістів, політологів до вивчення професійної англійської мови. Виявлені й обґрунтовані переваги та недоліки дистанційного навчання професійної англійської мови. До недоліків віддаленого навчання англійської мови за професійним спрямуванням нами віднесена слабка мотивація, проблеми зі здійсненням контролю двох і чотирьох видів іншомовної комунікативної діяльності: аудіювання та письма, відсутність можливостей позитивного впливу особистості викладача на студентів у процесі спілкування. У статті наведено статистичні дані щодо ставлення студентів-не філологів до вивчення професійної англійської мови, їхньої оцінки власних досягнень у вивченні іноземної мови, достатності академічних годин англійської мови за професійним спрямуванням в освітньому процесі університету, отримані в результаті опитування 722 здобувачів вищої освіти Чорноморського національного університету імені Петра Могили.
  • Документ
    Трансформація вищої освіти України з позицій «нової української школи»
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Гришкова Раїса; Hryshkova Raisa
    У статті йдеться про необхідність змін у системі вищої освіти України з огляду на запровадження основ стандарту середньої освіти та перехід до «нової української школи». Проаналізовано основні положення та концептуальні засади реформування середньої школи, підвалини компетентнісного підходу до навчання. Виявлено недоліки в існуючій системі університетської освіти, запропоновано шляхи їх усунення з урахуванням особливостей навчання й розвитку студентів нового покоління. Висвітлено розбіжності в системі середньої та вищої освіти з огляду на запровадження положень «нової української школи». Доведено необхідність дотримання дидактичного принципу наступності в отриманні середньої та вищої освіти. Обґрунтовано доцільність переходу від лекційно-семінарської системи до компетентнісного навчання у вищій школі. Виведено авторську формулу компетентності студента-здобувача вищої освіти.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук