Перегляд за Автор "Hryniv Nataliia Teodoziivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ CRM технології в управлінні асортиментною політикона маркетплейсах(2025) Гринів Наталія Теодозіївна; Hryniv Nataliia Teodoziivna; Костюк Ольга Святославівна; Kostiuk Olha SviatoslavivnaСтаття присвячена дослідженню ролі CRM-технологій в управлінні асортиментною політикою компаній, що здійснюють продаж товарів через маркетплейси. Розглянуто актуаль- ність проблеми в контексті зростання онлайн-торгівлі та високої конкуренції на онлайн- платформах. Проаналізовано специфіку управління асортиментом на маркетплейсах та можливості CRM-систем у зборі й аналізі клієнтських даних. Визначено ключові напрямки застосування CRM для оптимізації товарного портфеля, включаючи персоналізацію пропозицій, прогнозування попиту, управління запасами та використання зворотного зв’язку. На основі аналізу наукових публікацій виявлено недостатність комплексних досліджень у цій сфері та обґрунтовано необхідність розробки практичних рекомендацій з інтеграції CRM з маркетплейсами. Визначено перспективи подальших наукових досліджень, спрямованих на поглиблене вивчення ефективності CRM-інструментів та розробку моделей оптимізаці асортиментної політики на онлайн-платформах.