Перегляд за Автор "Hrynevych T. P."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Показники розумової працездатності студентів-першокурсників педагогічного університету різних років навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Дмитрук Сергій Миколайович; Dmytruk Serhii Mykolaiovych; Касьяненко Олена Анатоліївна; Kasianenko Olena Anatoliivna; Гриневич Т. П.; Hrynevych T. P.У статті наведені результати аналізу показників розумової працездатності студентів-першокурсників педагогічного університету, які навчались у різні терміни впродовж останніх 18 років. Відзначено зміни у швидкості та якості розумової роботи студентів, обговорюються ризики порушення процесу адаптації до навчального навантаження та їх можливі причини.Документ Стан психофізіологічних функцій учнів VIII–VI класів за умов різних систем навчання(2015) Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Яровенко І. В.; Yarovenko I. V.; Гриневич Т. П.; Hrynevych T. P.; Малій Т. М.; Malii T. M.; Токаренко О. М.; Tokarenko O. M.; Дурицька Є. С.; Durytska Ye. S.У статті представлено результати дослідження деяких психофункціональних показників учнів, які навчалися в умовах традиційної школи та гімназії-інтернату на засадах принципів меритократичної освіти. Виявлено, що гімназисти мали більш високий рівень розумової працездатності порівняно зі школярами. Отримані дані свідчать про задовільну спрямованість адаптації дітей до навчальних навантажень незалежно від типу освітнього закладу, проте в гімназистів це забезпечується за рахунок більш вираженого функціонального напруження адаптаційних механізмів.