Перегляд за Автор "Hryhorenko Tetiana"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проєктування моделі освітньо-комунікативного середовища професійної підготовки учителів-філологів ЗВО(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Григоренко Тетяна; Hryhorenko TetianaСтаття присвячена проектуванню моделі освітньо-комунікативного середовища професійної підготовки учителів-філологів ЗВО й обґрунтування сутності функцій, використовуються у вивченні питання застосування інноваційних технологій у професійній діяльності. Крім того, у статті окреслено та проаналізовано основні наукові джерела із зазначеної проблематики. Виявлено, що проектування моделі освітньо-комунікативного середовища професійної підготовки учителів-філологів ЗВО передбачає функції планування та регулювання у прагненні зберегти системо-утворювальні якості і наявність цілей, технологічних функцій, організаційних, аналітико-прагматичних, управлінських.Документ Сучасні підходи до формування професійної компетентності психолога (спеціального, клінічного)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Григоренко Тетяна; Hryhorenko TetianaУ статті розглянуто сучасні підходи до формування професійної компетентності майбутнього психолога (спеціального, клінічного). Визначено компоненти, що складають особливе середовище, в умовах якого в системі підготовки у студентів виникаю нова професійно значуща якість, яка актуалізую необхідність всебічного вивчення такого феномена – професійна компетентність. Мета статті – охарактеризувати підходи професійної компетентності психологів (спеціальних, клінічних). Проведено аналіз психолого-педагогічної літератури, що дозволило зробити висновок про те, що професійна компетентність – це сукупність знань, умінь і навичок, що визначає результат праці, поєднання теоретичної та практичної підготовки студентів, а також знань із професійно-особистісними якостями, на основі яких формується творчий потенціал, ініціативність, співробітництво, здатність працявати в групі, комунікативні здатності, уміння вчитися, оцінювати, логічно мислити, відбирати та будувати його діяльність.Документ Формування майбутнього вчителя-філолога в умовах освітньо-комунікативного середовища ЗВО(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Григоренко Тетяна; Hryhorenko TetianaУ статті виявлено недооцінювання потенціалу ЗВО щодо забезпечення можливостей формування професійної компетентності студентів-філологів в умовах освітньо-комунікативного середовища. Визначено напрями формування майбутнього вчителя-філолога в умовах освітньо-комунікативного середовища ЗВО. Акцентовано увагу на міждисциплінарному аспекті професійної підготовки вчителя-філолога, адже складовими змісту такої підготовки є творче поєднання філологічної й педагогічної освіти. Обґрунтовано створення комунікативно-освітнього середовища, що забезпечує максимальний ступінь індивідуалізації, формування стійких пізнавальних інтересів і мотивів у студентів, скорочення часу на освоєння матеріалу, зняття напруженості, стимулювання пізнавальної активності й самостійності, розвитку творчих здібностей.