eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Hrechanyk Nataliia"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Емоційно-вольові основи культурологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Гречаник Наталія; Hrechanyk Nataliia
    Мета статті містить такі позиції: здійснення аналізу споріднених понять («емоції», «воля»); обґрунтування емоційно-вольового критерія культурологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи; визначення ролі й місця останнього у сформованості досліджуваного феномену. Для вирішення завдання дослідження використовувалися загальнотеоретичні методи та прийоми дослідження, а саме: аналіз, синтез, абстрагування, ідеалізація, узагальнення, індукція, дедукція, аналогія. Обґрунтування «емоційного фона» в структурі особистості дозволило означити роль «емоцій» у якості важливого імпульсу до окреслення діяльнісної стратегії майбутнього фахівця та шляхів її розгортання в єдності з вольовими властивостями. Сформульоване авторське трактування «емоційно-вольового критерію сформованості культурологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи».
  • Документ
    Культурологічна складова підготовки майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі країн західної Європи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Гречаник Наталія; Hrechanyk Nataliia
    У даній статті розглядаються основні культурологічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі Великої Британії, Німеччини, Франції. Метою дослідження є аналіз західноєвропейського досвіду теоретичного й практичного характеру щодо змісту культурологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. У процесі виконання означеного завдання використовувалися методи теоретичного дослідження, а саме: аналіз, синтез, узагальнення, індукція, дедукція, аналогія. У статті сформульований висновок: культурологічна компетентність майбутнього вчителя початкової школи є характеристикою особистості, готової до роботи у глобалізованому середовищі, у якому різноманіття культур стає серйозною проблемою і перешкодою для тих, хто не готовий до співпраці з урахуванням культурних і етнічних особливостей.
  • Документ
    Філософський аспект культурулогічної компетентності особистості
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Гречаник Наталія; Hrechanyk Nataliia
    Актуальність дослідження продиктована наявністю соціально значущих явищ у нашій державі, серед яких: глобальне переосмислення системи цінностей; поглиблення наявної «кризи особистості», що виявляється нестійкістю життєвих орієнтирів; переорієнтацію всіх існуючих традицій, у тому числі й в освітній царині, на гуманітарний, національно-спрямований і культурний базиси; відсутністю механізмів «збереження самоцінності й ідентичності» сучасної особистості в потоці інформації, споживацьких намірів тощо. Як фундаментальна наука філософія є інструментом в отриманні відповідей на питання усвідомлення призначення, мотивів і потреб особистості, яка оволодіє культурологічною компетентністю. Аналіз родових понять («культура», «культурологія», «компетентність», «особистість») у філософському контексті й утворює «філософський аспект культурологічної компетентності особистості».

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук