eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Hrebin Svitlana"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання практико-орієнтованих завдань в змісті природничих дисциплін для реалізації їх компетентнісного потенціалу
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Гребінь Світлана; Hrebin Svitlana
    У статті розглянуто актуальність практико-орієнтованого навчання в період реформування освіти. Мета статті – розкрити значення використання практикоорієнтованих завдань в змісті природничих дисциплін для реалізації їх компетентнісного потенціалу як засіб підвищення якості природничої освіти в контексті реформування Нової української школи. В умовах світової інтеграції освіта в державі має забезпечити здатність до практичного застосування надбаних компетентностей. Для виконання цього завдання доцільним є впровадження практико-орієнтованого підходу, який вважається основним засобом реалізації компетентнісного потенціалу природничих дисциплін. Категорія «практико-орієнтований підхід» у навчанні розглядається як орієнтація навчального процесу на кінцевий результат, продукт навчання. Сутність цього підходу полягає у перенесенні акцентів на практику, розумне поєднання фундаментальної освіти та практичної діяльності. Практико-орієнтований підхід реалізується за допомогою створення певного середовища та використання практико-орієнтованих завдань. Результатом індивідуальної або колективної діяльності є створення практикоорієнтованих проєктів. Велику кількість практико-орієнтованих завдань можна знайти у змісті матеріалів Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу «Колосок» та природознавчої гри «Геліантус», що сприяє посиленню компетентнісного потенціалу природничих дисциплін. Використання практико-орієнтованих завдань є засобом підвищення якості природничої освіти в контексті реформування Нової української школи та набуває своєї актуальності під впливом світових інтеграційних процесів. У подальших наукових дослідженнях доцільним вважаємо розгляд умов для застосування різних типів практико-орієнтованих завдань в контексті перепідготовки вчителів природничих дисциплін загальноосвітньої школи.
  • Документ
    Деякі аспекти реалізації інтегративного підходу до навчання в контексті Нової української школи в закладах базової середньої освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Васильченко Лілія; Vasylchenko Liliia; Гребінь Світлана; Hrebin Svitlana; Фролов Дмитро; Frolov Dmytro
    На думку сучасних науковців, один із напрямків досягнення мети трансформаційних змін в освіті та покращення її якості – це інтегративний підхід до навчання. Проблему інтеграції, інтегрованого навчання та різних їх аспектів досліджували багато науковців. В нашій статті показано переосмислення деяких проблем запровадження інтегративного підходу до навчання природничих предметів у закладах базової середньої освіти в контексті Концепції «Нова українська школа». Один із таких аспектів – це розбіжності щодо вживання вчителями природничих предметів термінів «інтеграційний», «інтегративний», «інтегрований», «інтегрувальний». Дослідження фахівців доводять, що ці терміни мають різну лексичну сполучуваність у сучасній практиці, тобто вживаються в різних контекстах. Це уточнення потрібно враховувати у подальшій діяльності. Другим аспектом, який висвітлено в статті, є виявлення думки вчителів щодо проблеми реалізації інтегративного підходу в шкільній освіті загалом і в природничій галузі зокрема. Від Запорізької області в експериментальному впровадженні інтегрованого курсу «Природничі науки» для профільної школи взяли участь більше 40 закладів освіти усіх типів. За підсумками чотирьох років упровадження інтегрованого курсу було проведено анкетування учасників експерименту. В опитуванні взяло участь близько 500 учителів природничих предметів шкільного курсу та керівників закладів освіти Запорізького регіону. Опитування показало позитивну думку педагогічної спільноти щодо зазначеної проблеми. Дослідження, проведене нами, свідчить, що багато педагогів, методистів і вчителів усвідомлюють, що інтеграція надає процесу навчання нову якість. Передусім, це – ефективний засіб комплексного розв’язання освітніх завдань шляхом узагальнення та систематизації знань, цілеспрямоване формування ключових компетентностей і наскрізних умінь як інтеграційних якостей особистості.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук