eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Hramatyk N. V."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Формування компетентності з біології майбутніх бакалаврів природничих наук:система конструктивних методологічних підходів
    (2023) Граматик Н. В.; Hramatyk N. V.
    Концепція Нової української школи висуває нові вимоги до професійної підготовкисучасного вчителя, зокрема щодо якості та спектру його компетентностей. Адже самездатність швидко реагувати на зміни, бути готовим до запровадження інноваційних методик навчання і виховання, врешті-решт і визначає його особистісно-професійну дотичністьдо реформи Нової української школи, повноцінне виконання ролі вирішального чинника успішності реалізації концепції парадигмальних змін вищої педагогічної освіти. З огляду на зазначене, на часі визначеність у тих методологічних орієнтирах, котрі забезпечують успішністьстановлення вчителя Нової української школи в умовах закладу вищої освіти – основногоетапу формування педагога, на якого чекає український соціум й дитяча спільнота.Сучасна освітня практика конструктивної реалізації ідей інтеграції змісту шкільноїприродничо-наукової освіти та переорієнтацію її на компетентнісну модель довелаперспективність саме такого підходу. До того ж фундаментальна природнича освіта є одним з основних чинників розвитку особистості, а набута природничо-наукова компетентність – обов'язковий складник загальної культури індивіда та ресурс розвитку його творчого потенціалу. Так, біологічний компонент сучасної природничої освіти спрямований не лише на забезпечення цілісності фундаментальних знань, а перш за все на реалізацію творчо-діяльнісного існування людини в навколишньому світу. Крім того, біологічна складова природничої підготовки безпосередньо впливає на формування наукового стилю мислення як передумови соціально-культурне самовизначення суб´єкта пізнання. У цьому контексті стає очевидною необхідність підвищення рівня предметної компетентності з біології майбутніх бакалаврів природничих наук, адже вони мають бути готовими до роботи в умовах Нової української школи – сучасної платформи освіти. Відтак, стрижнем професійної підготовки майбутніх бакалаврів природничих наук постають якісно нові методологічні підходи формування предметно-фахових компетентностей, зокрема з біології. Зміщення акцентів вищої професійної освіти на становлення компетентнісного і конкурентоздатного фахівця виступає важливим критерієм якісної підготовки майбутнього вчителя природничих наук.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук