Перегляд за Автор "Hrabovyi Andrii Kyrylovych"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дивергентний хімічний експеримент як чинник пізнавально-творчої діяльності школярів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Грабовий Андрій Кирилович; Hrabovyi Andrii KyrylovychУ статті висвітлюються теоретико-методичні засади використання дивергентного хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах. Узагальнено основні аспекти застосування в методиці навчання хімії дивергентних завдань, висвітлена їх особливість. Дивергентний експеримент спрямовує пізнавальну діяльність учнів на знаходження варіативності щодо розв’язання проблемного завдання. Схарактеризовано складники дивергентного експерименту: експериментальні задачі з хімії, уявний експеримент. Описано методику розв’язання дивергентних експериментальних задач та уявного експерименту. Розглянуто методичні прийоми щодо формулювання завдань дивергентного експерименту, умови розв’язання дивергентних завдань учнями, їх оцінювання.Документ Навчальний хімічний експеримент у класах профільного навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Грабовий Андрій Кирилович; Hrabovyi Andrii KyrylovychУ статті розглядаються методичні засади використання навчального хімічного експерименту в класах профільного навчання.Документ Формування прогностичної діяльності учнів у процесі вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах(2015) Грабовий Андрій Кирилович; Hrabovyi Andrii KyrylovychМета дослідження полягає у висвітленні теоретико-методичних засад формування прогностичної діяльності учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Для досягнення поставленої мети використано метод теоретичного аналізу психолого-педагогічної та методичної літератури. Показано, що провідним чинником формування прогностичної діяльності учнів є навчальний хімічний експеримент. Застосування методу прогнозування дає можливість включати учнів в активну пізнавальну діяльність щодо здобування нових знань, удосконалення експериментальних умінь і навичок школярів, розвитку їхньої творчості. Подальші дослідження вбачаємо у вивченні експериментальних прогностичних умінь і навичок учнів із хімії та рівнів їхньої сформованості.