eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Hrabovskyi Petro"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Цифровий застосунок Liveworksheets як засіб реалізації E-learning з математики у закладі загальної середньої освіти
    (СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Грабовський Петро; Hrabovskyi Petro
    Ця стаття стосується актуальної проблематики сьогодення – цифрової трансформації освітньої сфери України, що має забезпечити перехід до освіти 4.0. Зокрема, у представленій роботі уточнюється добір необхідних цифрових застосунків, що дозволять організувати електронне навчання (E-learning) у закладі загальної середньої освіти із використанням такого електронного освітнього ресурсу як інтерактивний робочий аркуш. Здійснений аналіз відповідних нормативно-правових документів, наукових публікацій, що стосуються означеної проблеми, використання попередніх напрацювань автора, щодо визначення критеріїв та показників, алгоритму добору цифрового застосунку для реалізації інтерактивного робочого аркушу, а також застосування експертного оцінювання та методів математичної статистики (критерію Пірсона) забезпечило обґрунтування вибору програмного додатку LiveWorksheets вчителем математики як засобу для створення відповідних електронних освітніх ресурсів та здійснення з їх допомогою E-learning. Крім того, описано експлуатаційні та функціональні особливості зазначеного цифрового застосунку. Зокрема, деталізовано обмеження щодо безоплатного використання програмного засобу, уточнено процедуру здійснення оцінювання відповідей учнів на тестові запитання та особливості інтеграції реалізованих педагогом з допомогою LiveWorksheets електронних навчальних ресурсів з цифровими платформами (Google Classroom, Microsoft Teams та ін.), соціальними мережами (Facebook, Twitter та ін.), месенджером WhatsApp, а також власним блогом або сайтом тощо. Перспективи подальших дослідження можуть стосуватися уточнення методики використання вчителем математики інтерактивних робочих аркушів реалізованих у цифровому додатку LiveWorksheets у процесі E-learning для досягнення навчальних цілей, зокрема подолання академічного регресу учнів з математичної освітньої галузі, що обумовлений пандемією COVID-19 та ускладнений війною.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук