Перегляд за Автор "Horokhivska Tetiana Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До питання організації самостійної роботи студентів у системі професійної підготовки майбутніх учителів історії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Горохівська Тетяна Миколаївна; Horokhivska Tetiana MykolaivnaУ статті розкривається зміст поняття “самостійна робота студентів”. Обґрунтовується необхідність самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах, що містить важливий перехід від навчально-пізнавальної самостійності у якість засвоєння студентами навчального матеріалу. Визначаються особливості активних форм і методів навчання.Документ Модель розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів фахових дисциплін технічних закладів вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Горохівська Тетяна Миколаївна; Horokhivska Tetiana MykolaivnaУ статті представлено теоретичне обґрунтування змісту структурно-функціональної моделі розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів фахових дисциплін технічних закладів вищої освіти. Використання методу моделювання педагогічних процесів дозволило визначити й охарактеризувати складові програмно-цільового, теоретико-методологічного, діяльнісно-технологічного, контрольно-результативного компонентів (блоків) моделі. Зроблено висновок про те, що запропонована модель є динамічною системою, слугує інструментом зворотного зв’язку, спрямованого на неперервний розвиток досліджуваної компетентності. Перспективи подальших наукових розвідок полягають в експериментальній перевірці ефективності розробленої моделі в умовах післядипломної педагогічної освіти.Документ Інформаційна культура майбутніх учителів історії у новому освітньому просторі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Горохівська Тетяна Миколаївна; Horokhivska Tetiana MykolaivnaУ статті досліджено підвищення якості підготовки спеціалістів. Розглянуто поняття інформаційної культури, функції та умови її освоєння у процесі вивчення фахових дисциплін. Визначено особливості формування інформаційної культури майбутніх учителів історії, спрямованої на розвиток професійної, інтелектуальної і творчої активності працівників освітньої галузі.