eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Horobets Iryna Ivanivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розвиток зв’язного мовлення старших дошкільників із затримкою психічного розвитку засобами художнього слова
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Горобець Ірина Іванівна; Horobets Iryna Ivanivna; Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Yuliia Anatoliivna
    Об’єктом дослідження є процес розвитку зв’язного мовлення дошкільників. Предмет дослідження - розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами художнього слова. Мета дослідження - дослідити та обґрунтувати вплив художнього слова на розвиток зв’язного мовлення дітей із порушенням мовлення старшого дошкільного віку. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено питання виховного та розвивального значення художнього слова, особливостей розвитку мовлення дошкільників із затримкою психічного розвитку, корекційного впливу художнього слова на розвиток мовлення цієї категорії дітей. У другому розділі представлено організацію та методику проведення експериментального дослідження, результати констатувального його етапу. У третьому розділі висвітлено шляхи активізації розвитку зв’язного мовлення дітей із затримкою психічного розвитку засобами художнього слова, аналіз результатів формувального етапу дослідження та запропоновано методичні рекомендації щодо впровадження художнього слова в освітній процес.
  • Документ
    Розвиток образності мовлення дітей із затримкою психічного розвитку засобом художнього слова
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Горобець Ірина Іванівна; Horobets Iryna Ivanivna
    У статті висвітлено теоретичний аналіз та досвід практичної роботи щодо розвитку образного мовлення у дітей із затримкою психічного розвитку. Презентовано погляди науковців і практиків щодо особливостей його формування у дошкільників із затримкою психічного розвитку. Наведено приклади використання засобів художнього слова в освітній, виховній та корекційній роботі з дітьми досліджуваної категорії.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук