Перегляд за Автор "Horobets Iryna Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток зв’язного мовлення старших дошкільників із затримкою психічного розвитку засобами художнього слова(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Горобець Ірина Іванівна; Horobets Iryna Ivanivna; Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Yuliia AnatoliivnaОб’єктом дослідження є процес розвитку зв’язного мовлення дошкільників. Предмет дослідження - розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами художнього слова. Мета дослідження - дослідити та обґрунтувати вплив художнього слова на розвиток зв’язного мовлення дітей із порушенням мовлення старшого дошкільного віку. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено питання виховного та розвивального значення художнього слова, особливостей розвитку мовлення дошкільників із затримкою психічного розвитку, корекційного впливу художнього слова на розвиток мовлення цієї категорії дітей. У другому розділі представлено організацію та методику проведення експериментального дослідження, результати констатувального його етапу. У третьому розділі висвітлено шляхи активізації розвитку зв’язного мовлення дітей із затримкою психічного розвитку засобами художнього слова, аналіз результатів формувального етапу дослідження та запропоновано методичні рекомендації щодо впровадження художнього слова в освітній процес.Документ Розвиток образності мовлення дітей із затримкою психічного розвитку засобом художнього слова(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Горобець Ірина Іванівна; Horobets Iryna IvanivnaУ статті висвітлено теоретичний аналіз та досвід практичної роботи щодо розвитку образного мовлення у дітей із затримкою психічного розвитку. Презентовано погляди науковців і практиків щодо особливостей його формування у дошкільників із затримкою психічного розвитку. Наведено приклади використання засобів художнього слова в освітній, виховній та корекційній роботі з дітьми досліджуваної категорії.