eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Holub Nataliia Mykhailivna"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Особливості роботи з корекції та розвитку змістовної сторони писемно-мовленнєвої діяльності молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення та порушеннями читання та письма
    (ФОП Цьома С. П., 2017) Голуб Наталія Михайлівна; Holub Nataliia Mykhailivna
    У статті розглянуто напрями й особливості корекційної роботи з молодшими школярами із загальним недорозвиненням мовлення та порушеннями читання та письма з метою покращення якості змістовної сторони їхньої писемно-мовленнєвої діяльності.
  • Документ
    Причини, механізми, прояви утруднень дітей молодшого шкільного віку в опануванні графо-моторної навички
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Голуб Наталія Михайлівна; Holub Nataliia Mykhailivna
    У статті розглянуто причини, механізми, прояви утруднень молодших школярів у процесі формування в них графо-моторної навички. Особлива увага приділена категорії дітей із стійкими графо-моторними помилками на письмі внаслідок порушень ЦНСрезудиально-органічного генезу.
  • Документ
    Підготовка дітей із ЗНМ до навчання у школі
    (2015) Голуб Наталія Михайлівна; Holub Nataliia Mykhailivna
    У статті розглянуто труднощі, з якими стикаються діти із загальним недорозвиненням мовлення (ЗНМ) у школі; визначено механізми виникнення в них таких порушень, як дислексія, дисграфія, дискалькулія. Зважаючи на те, що в дошкільників із ЗНМ спостерігається недорозвинення вербальних, невербальних функцій, провідної діяльності, підготовка їх до школи має реалізовувати системний, комплексний, діяльнісний підходи. Необхідною є робота з корекції та формування в них усіх сторін мовленнєвої системи, розвитку гнозису, праксису, мнеcтичних, мисленнєвих процесів, а також емоційно-вольової та моторної сфер.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук