Перегляд за Автор "Holub Nataliia Mykhailivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості роботи з корекції та розвитку змістовної сторони писемно-мовленнєвої діяльності молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення та порушеннями читання та письма(ФОП Цьома С. П., 2017) Голуб Наталія Михайлівна; Holub Nataliia MykhailivnaУ статті розглянуто напрями й особливості корекційної роботи з молодшими школярами із загальним недорозвиненням мовлення та порушеннями читання та письма з метою покращення якості змістовної сторони їхньої писемно-мовленнєвої діяльності.Документ Причини, механізми, прояви утруднень дітей молодшого шкільного віку в опануванні графо-моторної навички(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Голуб Наталія Михайлівна; Holub Nataliia MykhailivnaУ статті розглянуто причини, механізми, прояви утруднень молодших школярів у процесі формування в них графо-моторної навички. Особлива увага приділена категорії дітей із стійкими графо-моторними помилками на письмі внаслідок порушень ЦНСрезудиально-органічного генезу.Документ Підготовка дітей із ЗНМ до навчання у школі(2015) Голуб Наталія Михайлівна; Holub Nataliia MykhailivnaУ статті розглянуто труднощі, з якими стикаються діти із загальним недорозвиненням мовлення (ЗНМ) у школі; визначено механізми виникнення в них таких порушень, як дислексія, дисграфія, дискалькулія. Зважаючи на те, що в дошкільників із ЗНМ спостерігається недорозвинення вербальних, невербальних функцій, провідної діяльності, підготовка їх до школи має реалізовувати системний, комплексний, діяльнісний підходи. Необхідною є робота з корекції та формування в них усіх сторін мовленнєвої системи, розвитку гнозису, праксису, мнеcтичних, мисленнєвих процесів, а також емоційно-вольової та моторної сфер.