Перегляд за Автор "Holovko V. A."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості міжкультурної комунікації: педагогічне спілкування у вузівській іноземній аудиторії(2014) Головко В. А.; Holovko V. A.У статті розглянуто педагогічне спілкування в іноземній аудиторії вищого навчального закладу. Проаналізовано й розкрито зміст педагогічних технологій для формування вмінь міжкультурного спілкування через психолого-педагогічні заходи, спрямовані на досягнення оптимальної ефективності формування процесу комунікативної моделі в іноземних студентів. Визначаються суперечності, форми й особливості зазначеного процесу. Акцентовано, що педагогічне спілкування у вузівській іноземній аудиторії реалізується шляхом використання методу групових експертних оцінок і завдяки педагогічним умовам формування вмінь міжкультурного й міжособистісного спілкування: удосконалення методики проведення занять з іноземними студентами, урахування в навчально-виховному процесі соціокультурних особливостей представників іноземних країн. Висвітлено педагогічні умови формування означеного процесу. Наведено визначення терміну «педагогічне спілкування».