Перегляд за Автор "Holovan M. S."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз кредитних систем організації навчання(2009) Головань M. C.; Holovan M. S.У статті проаналізованоя різні моделі кредитної організації навчального процесу та визначено шляхи вдосконалення існуючих кредитних систем. Розвиток кредитно-модульної системи організації навчання відбувається на основі поєднання властивостей накопичувальних кредитних систем, систем перезарахування кредитів, модульної технології навчання та компетентнісного підходу у процесі професійної підготовки фахівців.Документ Кредитно-модульна організація навчального процесу як система(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Головань M. C.; Holovan M. S.У статті аналізується кредитно-модульна організація навчального процесу з позицій системного підходу. Показано, що кредитно-модульна система організації навчального процесу є складним явищем. Основними компонентами кредитно- модульної системи організації навчання є: мета використання; завдання та функції; принципи, що покладені в основу методології досягнення цілей; зміст, ресурсне забезпечення, очікувані результати. Кредитно-модульна організація навчального процесу є самокерованою соціальною системою.Документ Методична система кредитно-компетентнісного навчання інформатики в економічному ВНЗ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Головань M. C.; Holovan M. S.; Яценко В. В.; Yatsenko V. V.У статті описано модель методичної системи навчання інформатики у вищому економічному навчальному закладі на основі компетентнісного підходу в умовах кредитно-трансферної системи організації навчання. Побудована методична система навчання складається з цільового, змістового, процесуального, організаційно- управлінського і результатно-оцінного функціональних компонентів.Документ Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Головань M. C.; Holovan M. S.У статті побудовано модель процесу формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців у навчальному процесі ВНЗ. В моделі виділено етапи (підготовчий, базовий, інтеграційний), стадії (самовизначення, самовираження, самореалізації) і відповідні їм три рівні (низький, середній, високий) розвитку дослідницької компетентності студентів.Документ Реалізація компетентнісного підходу в умовах кредитно-модульної системи організації навчання інформатики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Головань M. C.; Holovan M. S.У статті описано реалізацію компетентнісного підходу в умовах кредитно-модульної системи організації навчання інформатики у вищому економічному навчальному закладі. Мета навчання сформульована у вигляді системи інформатичних компетенцій, які розподілені за модулями навчальної дисципліни. Модель методичної системи складається з цільового, змістового, процесуального, організаційно- управлінського і результатно-оцінного функціональних компонентів. Методична система навчання буде ефективною, якщо будуть виконані організаційні, психолого педагогічні та дидактичні умови на всіх етапах її практичної реалізації.Документ Розвиток інформатичної компетентності студентів як педагогічної системи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Головань M. C.; Holovan M. S.У статті розглядаються закономірності та умови процесу розвитку інформатичної компетентності як педагогічної системи. Установлено рівні, стадії та етапи процесу розвитку.