eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Holovan M. S."

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Аналіз кредитних систем організації навчання
    (2009) Головань M. C.; Holovan M. S.
    У статті проаналізованоя різні моделі кредитної організації навчального процесу та визначено шляхи вдосконалення існуючих кредитних систем. Розвиток кредитно-модульної системи організації навчання відбувається на основі поєднання властивостей накопичувальних кредитних систем, систем перезарахування кредитів, модульної технології навчання та компетентнісного підходу у процесі професійної підготовки фахівців.
  • Документ
    Кредитно-модульна організація навчального процесу як система
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Головань M. C.; Holovan M. S.
    У статті аналізується кредитно-модульна організація навчального процесу з позицій системного підходу. Показано, що кредитно-модульна система організації навчального процесу є складним явищем. Основними компонентами кредитно- модульної системи організації навчання є: мета використання; завдання та функції; принципи, що покладені в основу методології досягнення цілей; зміст, ресурсне забезпечення, очікувані результати. Кредитно-модульна організація навчального процесу є самокерованою соціальною системою.
  • Документ
    Методична система кредитно-компетентнісного навчання інформатики в економічному ВНЗ
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Головань M. C.; Holovan M. S.; Яценко В. В.; Yatsenko V. V.
    У статті описано модель методичної системи навчання інформатики у вищому економічному навчальному закладі на основі компетентнісного підходу в умовах кредитно-трансферної системи організації навчання. Побудована методична система навчання складається з цільового, змістового, процесуального, організаційно- управлінського і результатно-оцінного функціональних компонентів.
  • Документ
    Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Головань M. C.; Holovan M. S.
    У статті побудовано модель процесу формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців у навчальному процесі ВНЗ. В моделі виділено етапи (підготовчий, базовий, інтеграційний), стадії (самовизначення, самовираження, самореалізації) і відповідні їм три рівні (низький, середній, високий) розвитку дослідницької компетентності студентів.
  • Документ
    Реалізація компетентнісного підходу в умовах кредитно-модульної системи організації навчання інформатики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Головань M. C.; Holovan M. S.
    У статті описано реалізацію компетентнісного підходу в умовах кредитно-модульної системи організації навчання інформатики у вищому економічному навчальному закладі. Мета навчання сформульована у вигляді системи інформатичних компетенцій, які розподілені за модулями навчальної дисципліни. Модель методичної системи складається з цільового, змістового, процесуального, організаційно- управлінського і результатно-оцінного функціональних компонентів. Методична система навчання буде ефективною, якщо будуть виконані організаційні, психолого педагогічні та дидактичні умови на всіх етапах її практичної реалізації.
  • Документ
    Розвиток інформатичної компетентності студентів як педагогічної системи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Головань M. C.; Holovan M. S.
    У статті розглядаються закономірності та умови процесу розвитку інформатичної компетентності як педагогічної системи. Установлено рівні, стадії та етапи процесу розвитку.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук