Перегляд за Автор "Holota Nataliia Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сучасні проблеми ознайомлення дітей дошкільного віку з простором та часом(2015) Голота Наталія Миколаївна; Holota Nataliia MykolaivnaВ умовах оновлення змісту дошкільної освіти, спрямованості освітнього процесу на особистісний розвиток актуалізується проблема ознайомлення дітей із простором і часом. Простір і час є універсальними, базисними категоріями в пізнанні дитиною предметного, природного і соціального середовища, успішному оволодінню нею різними видами діяльності, розвитку соціальної адаптації. Однак категорії «простір» і «час» є й найбільш складними для розуміння і сприймання дітьми дошкільного віку. У статті, за результатами теоретичного аналізу та аналізу практики дошкільної освіти, з’ясовано сутність основних проблем ознайомлення дітей із простором і часом та окреслені шляхи їх вирішення: розкриваються можливості образотворчої та трудової діяльності для більш ефективного ознайомлення дітей із просторово-часовими відношеннями.Документ Формування готовності майбутніх педагогів до організації педагогічного партнерства в закладах дошкільної та початкової освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Голота Наталія Миколаївна; Holota Nataliia Mykolaivna; Карнаухова Антоніна; Karnaukhova AntoninaУ статті обґрунтована актуальність проблеми підготовки педагогів до організації ефективного педагогічного партнерства закладів дошкільної та початкової освіти з різними соціальними інститутами. Взаємодія суб'єктів освітнього процесу в сучасних умовах ґрунтуються на філософії співробітництва, створення умов, партнерства. Майбутні вихователі закладів дошкільної освіти та вчителі початкової школи мають бути здатними консолідувати зусилля батьків, громадськості у справі виховання найменших членів нашого суспільства. У статті розкрито умови формування готовності майбутніх педагогів до організації ефективного педагогічного партнерства закладів дошкільної та початкової освіти з різними соціальними інститутами, а саме: створення психологічно комфортної атмосфери, уміння організовувати діалог, стимулювання рефлексивної діяльності студентів. Охарактеризовано головні принципи педагогічного партнерства: повага до особистості; доброзичливість і позитивне ставлення; довіра у відносинах, стосунках; діалог – взаємодія – взаємоповага; розподілене лідерство. Окреслені особливості формування готовності майбутніх педагогів до організації ефективного педагогічного партнерства закладів дошкільної та початкової освіти з різними соціальними інститутами.