Перегляд за Автор "Holodiuk Larysa Stepanivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Навчальні математичні здібності: сутність, типологічна ієрархізація, структурна організація, характеристики у співвіднесенні з психічними явищами(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Голодюк Лариса Степанівна; Holodiuk Larysa StepanivnaУ статті здійснений аналіз смислового поля поняття «здібності» на основі особистісно-діяльнісного та функціонально-генетичного підходів до вивчення здібностей. Схарактеризовані різні типи навчальних математичних здібностей та наведена їхня типологічна ієрархізація. Встановлено наявність різних підходів до визначення структури навчальних математичних здібностей та запропоновані характеристики навчальних математичних здібностей з урахуванням психічних явищ особистості, які розглянуто в контексті психічних процесів (мислення, пам’ять, уява, увага, мовлення, вольові процеси), психічних властивостей (здібності, схильності, здатності, прагнення), психічних утворень (знання, уміння, навики, звички), інтелектуальної інтуїції, а також з огляду на характеристику діяльності, яку здійснюють учні з навчальними математичними здібностями. Виокремленні характеристики дій у складі математичної діяльності, які виконують учні з навчальними математичними здібностями.Документ Полідіяльнісний базис організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики в основній школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Голодюк Лариса Степанівна; Holodiuk Larysa StepanivnaУ статті досліджений полідіяльнісний базис організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики в основній школі та представлений такими видами діяльності як: перцептивна, проблемно-орієнтована, пошукова, варіативна, діяльність-спостереження, евристична, дослідницька, навчально-дослідницька, проектна, графічна, практична та діяльність з моделювання. Наведені короткі теоретичні основи кожного виду діяльності полідіяльнісного базису організації навчально-пізнавальної діяльності учнів та узагальнені авторські позиції щодо до кожного виду. Встановлено, що полідіяльнісний базис узгоджується з полізасобовим базисом організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики в основній школі шляхом виокремлення засобів-основ (задача, завдання та спілкування), які слугують вибудовуванню взаємодії в навчально-пізнавальній діяльності.Документ Різноспособовий вияв пізнавальної активності як передумова результативного здійснення учнями навчально-пізнавальної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Голодюк Лариса Степанівна; Holodiuk Larysa StepanivnaУ статті розкритий теоретичний аспект різноспособового вияву пізнавальної активності як передумови результативного здійснення учнями навчально-пізнавальної діяльності в урочний та позаурочний час під час вивчення математики. На основі узагальнення напрацювань фахівців, визначено зміст понять «активність», «пізнавальна активність», «емоційний відгук». Виокремлені різні способи вияву учнями пізнавальної активності (відтворюючий спосіб вияву пізнавальної активності, творчий спосіб вияву пізнавальної активності, надситуативний спосіб вияву пізнавальної активності). Класифіковані види пізнавальної активності учнів.