eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Hlazko L. Yu."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Олімпіадні завдання на заняттях з елементарної математики як один із шляхів розвитку творчого мислення студентів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha Serafymivna; Колесник Євгенія Анатоліївна; Kolesnyk Yevheniia Anatoliivna; Бардакова О. Г.; Bardakova O. H.; Глазько Л. Ю.; Hlazko L. Yu.; Свєтлова Т. В.; Svietlova T. V.
    У статті пропонується один із шляхів розвитку творчого мислення майбутніх вчителів математики в ході вивчення елементарної математики: розв’язування олімпіадних завдань, пов’язаних з темою кожного конкретного заняття . Увагу приділено темам «Розв’язування рівнянь, що містять цілу та дробову частини», «Коло, вписане у трикутник, та коло, описане навколо трикутника». Наведені приклади задач, що пропонуються на олімпіадах з математики для школярів, та завдань, виконання яких «готує» студентів до їх розв’язування (можуть бути запропоновані на заняттях з елементарної математики).
  • Документ
    Шляхи організації навчально-пізнавальної діяльності учнів, спрямованої на розвиток їх дослідницьких здібностей, через навчання розв’язувати завдання з параметрами
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha Serafymivna; Чухрай З. Б.; Chukhrai Z. B.; Глазько Л. Ю.; Hlazko L. Yu.
    У статті розглянуто проблему розвитку дослідницьких здібностей учнів в процесі навчання математики. У системі дослідницьких здібностей виділено: нешаблонність мислення; критичність мислення; самостійність мислення та здатність до самоорганізації; багатоплановість мислення; прогностичність мислення. Як один із видів завдань на дослідження пропонується розглядати завдання з параметрами. Запропоновано структуру діяльності вчителя математики і учнів, спрямованої на набуття учнями навичок дослідницької діяльності. Вказано: рівень володіння прийомами розв’язування завдань з параметрами є показником усвідомленості знань, відповідних основним змістовим лініям шкільного курсу математики з основних розділів шкільної математики, рівня розвитку мислення. Більш детально розглянуто завдання з параметрами з теми «Показникові рівняння та нерівності». Запропоновані авторські завдання (О. С. Чашечникова) з алгебри та початків аналізу та з геометрії. Описано деякі результати експериментального навчання старшокласників та студентів щодо визначення впливу на розвиток дослідницьких здібностей учнів розв’язування завдань на дослідження. Відмічено позитивну динаміку.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук