eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Hladush Viktor Antonovych"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розвиток теорії логопедії в Україні: історичний аспект
    (2014) Гладуш Віктор Антонович; Hladush Viktor Antonovych
    Розглянуто розвиток теорії логопедії в Україні в 1960–70-х рр. Автор стверджує, що підґрунтям, на якому розвивалися теоретичні розробки та практика логопедії в Україні були наукові дослідження московської та ленінградської наукових логопедичних шкіл. В Україні провідними науковими установами були Науково-дослідний інститут (НДІ) педагогіки УРСР та дефектологічні факультети Київського державного педагогічного інституту ім. О.М. Горького, Слов’янського державного педагогічного інституту. У ході дослідження виявлено, що з метою проведення експериментальної роботи з виявлення мовленнєвих порушень і організації корекційно-розвивальної діяльності створено науково-дослідний майданчик, яким стала школа-інтернат для дітей з вадами мовлення № 7 м. Києва. У 1970-х рр. лабораторія працювала над удосконаленням змісту навчально-виховної та корекційної роботи в цих школах. Завдяки результатам плідної діяльності науковців і практиків-логопедів в Україні було створено обґрунтовану систему педагогічного впливу на дітей із мовленнєвими порушеннями на різних етапах їхнього розвитку.
  • Документ
    Шляхи вдосконалення професійної підготовки логопедів в Україні (1960-ті рр.)
    (2014) Гладуш Віктор Антонович; Hladush Viktor Antonovych
    Розглянуто еволюційні процеси, що відбувалися в післядипломній освіті логопедів в Україні в другій половині 1960-х рр. Здійснено аналіз архівних документів, у яких відображені важливі урядові рішення з питань надання логопедичної допомоги дітям з мовленнєвими порушеннями. Показано динаміку розширення мережі логопедичних пунктів у регіонах України. Охарактеризовано основні форми післядипломної освіти логопедів, серед яких були курси підвищення кваліфікації, республіканські й міжобласні науково-практичні конференції, семінари-практикуми, наукові сесії, педагогічні читання. Визначено, що зміст післядипломної освіти логопедів удосконалювався введенням додаткових медичних дисциплін і збільшенням навчального часу на практичні заняття в спеціальних школах. Показано організаторську роботу Республіканського навчально-методичного кабінету спеціальних шкіл, методичну допомогу Науково-дослідного інституту педагогіки УРСР, практичну діяльність дефектологічного факультету Київського державного педагогічного інституту імені О. М. Горького.
  • Документ
    Шляхи вдосконалення післядипломного навчання дефектологів в Україні (кінець 1950-х – початок 1960-х рр.)
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Гладуш Віктор Антонович; Hladush Viktor Antonovych
    У статті розглянуто шляхи вдосконалення післядипломного навчання дефектологів в Україні в кінці 1950-х - на початку 1960-х рр. Показано прагнення поєднати зусилля наукових і практичних працівників корекційної педагогіки, розкрито сутність деяких форм навчання, які поліпшували післядипломну освіту вчителів спеціальних шкіл.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук