Перегляд за Автор "Hladov Volodymyr Vasylovych"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методика підвищення рівня загальної фізичної підготовленості студентів-футболістів, які займаються в групах Підвищення спортивної майстерності(Харківська державна академія фізичної культури, 2020) Кравченко Ігор Миколайович; Kravchenko Ihor Mykolaiovych; Гладов Володимир Васильович; Hladov Volodymyr Vasylovych; Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaНа основі систематизації та аналізу літературних даних і передового педагогічного досвіду вивчено методики різних авторів, які впливають на розвиток фізичних якостей футболістів. У результаті дослідження встановлено, що розроблена експериментальна методика, яка базується на систематичному застосуванні фізичних вправ аеробно-анаеробного характеру, є ефективною та призвела до підвищення рівня фізичної підготовленості студентів-футболістів, які займаються в групах ПСМ. Мета: обґрунтування й доведення ефективності експериментальної методики підвищення рівня фізичної підготовленості студентів-футболістів, які займаються в групах ПСМ. Матеріал і методи. Педагогічний експеримент проводився на базі Навчально-наукового інституту фізичної культури Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка. У дослідженні взяли участь спортсмени збірної ННІФК різної кваліфікації віком від 17 до 21 року зі стажем тренувань 4-6 років. Під час експерименту нами були використані наступні методи дослідження: теоретичного аналізу й узагальнення даних науково-методичної літератури та документальних матеріалів, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Результати. Розроблена нами експериментальна методика складалася з чотирьох блоків: вправи на розвиток загальної витривалості, силової, швидкісної та швидкісно-силової. Основним засобом розвитку аеробної витривалості був кросовий біг, тривалість якого коливалася від 15-20 до 60 хв. при ЧСС 150 уд/хв. Засобами розвитку швидкісно-силової витривалості слугували вправи в ударах по м`ячу на силу і точність, в одноборствах партнерів за м`яч. Для розвитку швидкісної витривалості застосовували прискорення по 15-30м з відпочинком від 15с до 30с. Після застосування розробленої нами методики результат бігу на 30м з високого старту до проведення експерименту становив 4,36±0,08с, а після експерименту покращився до 4,05±0,05с, тобто на 7,6%. В човниковому бігу 7х50м до проведення експерименту результат становив 60,7±0,43с, а після експерименту покращився до 56,6 ± 0,48с, тобто зріс на 7,2%. Результати в тесті стрибок у довжину з місця мали приріст після впровадження методики, що склав – 4,3%. Висновки. У результаті аналізу літературних джерел було встановлено, що фізичні вправи є одним із основних засобів не лише розвитку й удосконалення фізичних якостей, але й сприяють покращенню техніко-тактичних дій спортсменів. У результаті дослідження встановлено, що розроблена нами експериментальна методика, яка базується на систематичному застосуванні вправ аеробно-анаеробного характеру, які є її складниками, є ефективною та призвела до підвищення рівня фізичної підготовленості студентів-футболістів, які займаються в групах ПСМ.Документ Основи арбітражу у футзалі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кравченко Ігор Миколайович; Kravchenko Ihor Mykolaiovych; Міщенко Олександр Володимирович; Mishchenko Oleksandr Volodymyrovych; Лапицький Віталій Олександрович; Lapytskyi Vitalii Oleksandrovych; Гладов Володимир Васильович; Hladov Volodymyr Vasylovych; Ратов Анатолій Максимович; Ratov Anatolii MaksymovychУ методичних рекомендаціях представлено механіку арбітражу у футзалі, а саме система взаємодій арбітрів під час проведення поєдинку між суперниками, що допоможе їм у виборі правильного місцезнаходження на майданчику та прийняття вірних рішень згідно правил футзалу. Це сприятиме належній підготовці студентів групи підвищення спортивної майстерності з футзалу спеціальності 017 Фізична культура і спорт під час навчального процесу у закладах вищої освіти. Методичні рекомендації будуть корисні також викладачам спеціалізованих навчальних закладів галузі Фізична культура і спорт, вчителям фізичної культури.Документ Особливості фізичного виховання дітей із порушеннями зору(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Кравченко Ігор Миколайович; Kravchenko Ihor Mykolaiovych; Гладов Володимир Васильович; Hladov Volodymyr VasylovychСтаття присвячена проблемі фізичного виховання дітей із порушеннями зору. У ході викладу висвітлено сучасний педагогічний досвід фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями зору, особливості навчання та виховання таких дітей і роль залучення збережених аналізаторів у навчально-корекційний процес. Розглянуто основні методики фізичного виховання дітей із вадами зору. Доведено необхідність розвитку фізичних якостей даної категорії дітей. Установлено, що використання вправ для виправлення постави, профілактики плоскостопості є пріоритетними засобами педагогічного впливу на фізичний стан даної категорії дітей.Документ Удосконалення тренувального процесу футболістів збірної команди України з футзалу серед спортсменів з порушенням зору(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Сліпухін Андрій; Скрипка Ірина Миколаївна; Кравченко Ігор Миколайович; Гладов Володимир Васильович; Slipukhin Andrii; Skrypka Iryna Mykolaivna; Kravchenko Ihor Mykolaiovych; Hladov Volodymyr VasylovychУ статті підтверджено дані щодо необхідності вдосконалення процесу спортивної підготовки футболістів з порушенням зору засобами сучасних технологій. Визначено, що прогрес сучасного паралімпійського спорту пов’язаний із удосконаленням методики підготовки спортсменів-паралімпійців та забезпеченням рівня їх підготовленості відповідно до вимог змагальної діяльності, тому це необхідно враховувати під час побудови тренувального процесу футболістів із порушенням зору. Обґрунтовано й доведено актуальність на етапі вищої спортивної майстерності підвищувати рівень координаційних здібностей за допомогою використання спеціальних засобів і методів координаційного тренування. Підтверджено, що у процесі підготовки спортсмени збірної команди України з футзалу серед спортсменів із порушенням зору використовуять вправи із застосуванням допоміжного обладнання: «Жгут-резинок», «Степ платформ», «Bosu-ball» для покращення фізичної підготовки. Визначено, що після застосування засобів сучасних технологій у тренувальному процесі футболістів із порушенням зору суттєво покращилися показники координаційних здібностей.