Перегляд за Автор "Herliand Tetiana Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічні можливості навчально-виховного середовища закладу професійно-технічної освіти у здійсненні самореалізації особистості майбутнього фахівця-аграрія(2014) Герлянд Тетяна Миколаївна; Herliand Tetiana MykolaivnaУ пропонованій статті висвітлено різноманітні підходи до визначення понять «освітнє середовище», «навчально-виховне середовище», які використовуються в наукових працях вітчизняних та зарубіжних дослідників; перераховуються фактори, що впливають на навчання, включаючи простір, у якому воно відбувається. Проаналізовано складові інфраструктури середовища сучасного аграрного професійно-технічного навчального закладу. Окреслено пропозиції щодо заходів, спрямованих на ефективну реалізацію складових такого середовища, які виступають необхідним компонентом цілісного механізму професійної спрямованості навчання, джерелом самореалізації особистості, забезпечуючи професійну соціалізацію майбутніх фахівців-аграріїв.Документ Потенціал використання інформаційно‐комунікаційних технологій для формування фахової компетентності майбутніх техніків‐електриків у коледжі(2023) Герлянд Тетяна Миколаївна; Herliand Tetiana MykolaivnaУ зв’язку з розробленням та застосуванням сучасних інформаційно‐ комунікаційних технологій (далі – ІКТ) у всіх сферах діяльності науки, техніки, освіти та промисловості на сучасному етапі розвитку країни підготовка майбутніх фахівців, здатних використовувати свої знання на виробництві із застосуванням цих технологій є першочерговим завданням для викладачів фахової передвищої освіти. Підготовка конкурентоспроможного техніка‐електрика, адаптованого до життя та професійної діяльності, вимагає від викладача коледжу застосування відповідних інформаційно‐комунікаційних технологій для ефективного формування фахової компетентності майбутнього фахівця. Мета статті – дослідження потенціалу використання інформаційно‐ комунікаційних технологій для формування фахової компетентності майбутніх техніків‐електриків у коледжі. Розглянуто методику комплексного використання ІКТ у процесі вивчення електротехнічних дисциплін для ефективного формування фахової компетентності майбутнього фахівця. Доведено, що використання мультимедійних лекцій та практичних занять (віртуальних лабораторій) дає змогу підвищити ефективність та якість навчання, а також надає можливість у більшому обсязі надати пояснення навчального матеріалу для студентів, підвищити їх інтерес до електротехнічних дисциплін. Таким чином, явні переваги застосування ІКТ, мультимедійних технологій в організації освітнього процесу не викликають сумніву. Саме застосування ІКТ володіє вагомим потенціалом у формуванні фахової компетентності майбутніх техніків‐електриків, які після закінчення навчання у коледжі надалі будуть використовувати свої знання на виробництві із застосуванням нових інформаційних технологій.