Перегляд за Автор "Herasimova Tetiana Yuriivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методи формування навчально-пізнавальної компетентності учнів на уроках фізики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Герасімова Тетяна Юріївна; Herasimova Tetiana YuriivnaСучасні світові умови розвитку освіти свідчать про введення нової освітньої парадигми, яка на відміну від традиційного навчання пропонує інноваційну, орієнтовану на кінцевий результат програму навчання. Мова йде про набуття учнями ключових компетентностей, які в майбутньому визначатимуть перспективу їхнього подальшого становлення. Однією з основних проблем, що привертають увагу вчених і фахівців в області психології та педагогіки, є розвиток навчальної та пізнавальної компетентності у розвитку особистості, яка формується в процесі навчання і розвивається в результаті спільної роботи всіх людей. Найбільш важливим є відносини між учителем і учнем, а це значить, що розвиток навчально-пізнавальної компетентності учнів пов'язано з підготовкою вчителів. Фізика як навчальна дисципліна зазвичай мало користується популярністю у школярів, але саме вона несе потужне інформативне навантаження. Тому учитель повинен активно впроваджувати в навчальний процес методи та прийоми, які будуть постійно підвищувати цікавість учнів, підтримувати інтерес та їх активність не просто на одному уроці, а протягом вивчення всієї теми, усього курсу фізики. Стаття присвячена навчально-пізнавальній компетентності, зокрема методам формування навчально-пізнавальної компетентності в учнів на уроках фізики. В даній статті запропоновано методи , які будуть постійно підвищувати цікавість та допитливість до уроку: експеримент, казки та билини, завдання на основі літературних сюжетів, уроки творчого розвитку, проблемні питання, проблемні завдання, нестандартні уроки (урок-змагання, урок-подорож, усний журнал, урок-лекцію, урок-гру та інші), творчі домашні завдання, мікро бесіди, уроки-семінари, прислів'я, загадки, позакласна робота (проекти, тематичні вечори, тижні фізики, участь у гуртках, КВК, та інші), олімпіади , та коротко проаналізовано кожен з них. В статті зроблено висновки, де узагальнено основні положення формуванню навчально-пізнавальної компетентності на уроках фізики основної школи.Документ Методика построения релятивистской механики на основе принципа наименьшего действия в системе подготовки учителя физики(2015) Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Герасімова Тетяна Юріївна; Herasimova Tetiana Yuriivna; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychРассмотрено применение принципа наименьшего действия для построения методики изложения динамики СТО в учебном процессе подготовки учителя физики. Произведен анализ релятивистских выражений для основных динамических характеристик частиц.Документ Методичний аналіз кінематики процесів розпаду частинок за допомогою діаграми Далітца(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Холодов Роман Іванович; Kholodov Roman Ivanovych; Герасімова Тетяна Юріївна; Herasimova Tetiana YuriivnaОбґрунтовано методику викладання в курсі спеціальної теорії відносності питань кінематики процесів розпаду частинок за допомогою діаграми Далітца. Запропонована методика розгляду процесу розпаду частинок із застосуванням законів збереження енергії та імпульсу сприяє фундаменталізації фізичної освіти та розширює можливості формування наукового світогляду майбутніх учителів фізики.Документ Наступність у формуванні фізичної компетентності в початковій та основній школі(2016) Герасімова Тетяна Юріївна; Herasimova Tetiana Yuriivna; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychСтаття присвячена проблемі реалізації принципу наступності фізичної освіти в початковій і основній школі. Проаналізовано програми початкової школи, 5-6 класів, програми з фізики 7-11 класів та змістову класифікацію між предметами. Запропоновані відповідні методичні вдосконалення щодо ліквідації розриву між початковою та старшою ланками освіти, в контексті вивчення окремих фізичних понять, через покращення адаптації учнів при переході із початкової школи до основної, зокрема, при переході від окремих питань з курсів математики, природознавства та інших до курсу фізики, де і відбувається реалізація предметної компетентності. З огляду на це, пропонується вчителям початкової та середньої ланок навчання, при вивченні компонентів змісту шкільного курсу фізики, дотримуватися узагальнених планів їх вивчення, як і в самому шкільному курсі фізики.