Перегляд за Автор "Herashchenko Tetiana Hryhorivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аксіологічні виміри німецької філософсько‐педагогічної думки ХІХ – ХХ ст.(2023) Геращенко Тетяна Григорівна; Herashchenko Tetiana Hryhorivna; Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Козлова Олена Григорівна; Kozlova Olena HryhorivnaУ статті розглядаються основні засади морального виховання в Німеччині (кінця ХІХ – початку ХХ століття). Метою морального виховання у попередні столітті було формування вільної особистості, всебічна реалізація потенційних можливостей, уміння керувати власними емоціями. У ХХІ столітті процес виховання та освіти має будуватись на основі традицій гуманістичної етики і найвищих людських цінностей, а виховання має готувати дитину до служіння світовим цінностям. Постійне самовдосконалення, саморозвиток, самонавчання,що сприяють самореалізації людини, є певною мірою проявами гуманізму особистості, яка не зупиняється у своєму розвитку і виступає запорукою міцного і стабільного сучасного суспільства.Документ Методологічні аспекти формування духовності у здобувачів вищої освіти(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Геращенко Тетяна Григорівна; Herashchenko Tetiana Hryhorivna; Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Козлова Олена Григорівна; Kozlova Olena HryhorivnaУ статті зосереджується увага на фундаментальних особливостях ментальності українців, необхідності моральної інтеграції суспільства, яка є шляхом до встановлення ідеальних моральних відносин, гармонії між нормами моралі та реальністю. Розглядаються шляхи формування у здобувачів вищої освіти духовності, справжнього, а не уявного патріотизму, почуття гордості за свою країну і впевненості в її майбутньому серед процвітаючих європейських держав. Акцентується увага на необхідності подальших досліджень специфічності та прояву патріотизму у сучасному суспільстві, зокрема у період воєнного стану. Окреслені шляхи боротьби з проявами псевдопатріотизму як гальмівної сили суспільства.