Перегляд за Автор "Heorhian N. M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Освітнє середовище як умова виховання майбутніх педагогів на ціннісних засадах етнопедагогіки(2014) Георгян Н. М.; Heorhian N. M.У статті доведено необхідність створення освітнього середовища як умови виховання особистості майбутнього фахівця з дошкільної освіти на ціннісних засадах етнопедагогіки. Визначено сутність поняття «освітнє середовище», особливості його створення як умови формування ціннісних пріоритетів студентів. Автор характеризує етнокультурні цінності з позиції навчально-пізнавального, розвивального, виховного аспектів. У статті розглядаються особливості організації навчально-виховної роботи зі студентами під час вивчення дисципліни «Етнопедагогіка дошкільна», та визначаються педагогічні умови, які сприяли осмисленню етнокультурних цінностей.Документ Практико-орієнтований підхід як умова формування особистості майбутніх вихователів на ціннісних засадах етнопедагогіки(2016) Георгян Н. М.; Heorhian N. M.; Хорольська Т.; Khorolska T.У статті розглядається проблема застосування практико-орієнтованого підходу як умова формування особистості майбутніх вихователів на ціннісних засадах етнопедагогіки. Визначається модель практико-орієнтованого етнопедагогічного підходу. Подана характеристика сутності та структури цільового, змістового, технологічного компонентів означеної моделі. Представлено досвід використання практико-орієнтованого підходу у процесі вивчення навчальної дисципліни «Етнопедагогіка дошкільна». Визначено змістові елементи та умови застосування практико-орієнтованого підходу в підготовці майбутніх фахівців.