eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Hekaliuk Liudmyla Yuriivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розвиток творчого потенціалу майбутніх педагогів-хореографів у процесі викладання циклу дисциплін «режисура в танці»
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Гекалюк Людмила Юріївна; Hekaliuk Liudmyla Yuriivna
    У статті досліджується питання розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів хореографії в процесі викладання циклу дисциплін «Режисура в танці». Метою дослідження є вивчення ролі циклу дисциплін «Режисура в танці», що включає «Основи сценарної роботи», «Основи сценічного руху», «Основи акторської майстерності та режисури в танці», «Грим», «Теорія і методика організації масових танцювальних заходів», у розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії. Практичне значення дослідження полягає в аналізі особливостей розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії в процесі викладання циклу дисциплін «Режисура в танці».
  • Документ
    Розвиток творчого потенціалу студентської молоді засобами хореографії під час проведення “Танцювального марафону «Ми – українці!»”
    (2016) Гекалюк Людмила Юріївна; Hekaliuk Liudmyla Yuriivna
    У статті досліджується питання розвитку творчого потенціалу студентської молоді засобами хореографії. Зокрема описується досвід проведення “Танцювального марафону «Ми – українці!»” в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. Акцентується увага на його розвивальному та виховному значенні для студентів усіх спеціальностей і передусім для студентів-хореографів.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук