Перегляд за Автор "Havrilova Liudmyla"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання засобів мобільного навчання у формуванні англомовної компетентності майбутніх економістів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Гаврілова Людмила; Havrilova Liudmyla; Ябуров Максим; Yaburov MaksymАвторами проаналізовано сучасні погляди на мобільне навчання як специфічний різновид електронного навчання, вивчено науковий досвід вітчизняних та зарубіжних учених К. Бугайчука, М. Кислової, С. Семерікова, А. Стряка, М. Стряка, Г. Ткачук, Дж. Тракслера, С. Бегера, Е. Джонс та ін. Надано власне розуміння поняття «мобільне навчання». Визначено місце мобільного навчання в підготовці майбутніх економістів-міжнародників та окреслено перспективи подальшого використання мобільних ресурсів під час формування їхньої англомовної комунікативної компетентності. Описано результати он-лайн опитування студентів - майбутніх економістів-міжнародників та викладачів англійської мови, які забезпечуять вивчення професійно зоріюнтованих фахових дисциплін. Опитування дозволило визначити частоту використання мобільних додатків для опанування англійської мови, їх затребуваність; найуживанішими виявилися Oxford Dictionary of English, Google Translate, English Grammar Test.Документ Елементи дистанційної освіти у підготовці майбутніх учителів початкових класів і музики: використання веб-сайту як електронного освітнього ресурсу(2014) Гаврілова Людмила; Havrilova LiudmylaУ статті висвітлена актуальна проблема сучасної вишівської освіти – забезпечення навчального процесу електронними навчальними засобами та їх використання в системі дистанційного навчання. Авторка аналізує існуючі в сучасній педагогічній науці підходи до визначення понять «дистанційне навчання», «електронний навчальний засіб», «електронний освітній ресурс», пропонує власне тлумачення поняття «освітній веб-ресурс». Також вона намагається оприлюднити досвід використання власного веб-сайту як освітнього ресурсу; пропонує завдання для самостійної роботи студентів з курсів «Історії музичного мистецтва» та «Історії української музики», розроблені з урахуванням специфіки історико-теоретичних музичних дисциплін, виконання й оцінювання яких відбувається на основі інтерактивного спілкування на веб-сайті.Документ Моніторинг англомовної компетентності студентів педагогічного університету(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Гаврілова Людмила; Havrilova Liudmyla; Ябурова Олена Володимирівна; Yaburova Olena VolodymyrivnaСутнісні зміни, що відбуваються зараз у вивченні іноземних мов, зокрема англійської, пов'язані з компетентнісною парадигмою освіти, яка орієнтує на досягнення певного освітнього результату і в останні десятиліття спрямовує науковий пошук педагогіки вищої школи. Важливою умовою переформатування процесу навчання іноземної (англійської) мови стає моніторинг наявних навчальних досягнень у цій галузі майбутніх фахівців, зокрема майбутніх учителів. Мета статті - висвітлити й проаналізувати результати моніторингу рівнів володіння англійською мовою студентів Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет» і запропонувати шляхи вдосконалення англомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів. Автор описує етапи моніторингу: оцінювання висхідного рівня володіння іноземною (англійською) мовою студентами неіншомовних спеціальностей з використанням тесту Кембриджського Освітнього Синдикату А2; повторне тестування після впровадження у практику професійної підготовки студентів факультету підготовки вчителів початкових класів спецкурсу «Британські іспити» з особливою увагою до розвитку продуктивних навичок англомовного спілкування. У результаті проведеного моніторингу доведено необхідність переформатування змісту англомовної освіти у виші, яка вимагає більш активної комунікації та розвитку продуктивних навичок англомовного спілкування.Документ Структура мистецтвознавчої компетентності майбутніх учителів музики початкової школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Гаврілова Людмила; Havrilova Liudmyla; Орєхова Валентина; Oriekhova ValentynaСтаття висвітлює актуальну проблему сучасної мистецької педагогіки - удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів музики, зокрема вчителів-музикантів початкової ланки освіти. Розкрито сутність мистецтвознавчої компетентності як актуального складника професійної компетентності майбутніх педагогів музичного мистецтва, подано її структуру та запропоновано власне бачення. Автор акцентує на тому, що мистецтвознавча складова професійної компетентності є сукупністю базових знань, сформованих умінь і навичок мистецького виконавства, досвіду оцінної та мистецько-творчої діяльності, емоційно-духовного розвитку особистості. Сформованість мистецтвознавчої компетентності забезпечує володіння ключовими та специфічними знаннями про культуру й різні види мистецтва, а також готовність до успішного здійснення професійної діяльності.