Перегляд за Автор "Hashenko Olena"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості прояву шкільної тривожності в дітей із затримкою психічного розвитку(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Щетина Тетяна; Shchetyna Tetiana; Hashenko Olena; Гашенко ОленаУ статті йдеться про важливість розрізнення термінів «тривожність», «тривога», «страх». Наведено низку поглядів науковців на ці поняття. Зазначено про основні види тривожності, зокрема, ситуативна тривожність.Зроблено акцент на тому, що найчастіше тривожність проявляється у дітей із затримкою психічного розвитку. Це зумовлено труднощами, з якими зустрічаються діти при виконанні завдань, що викликають у них різкі емоційні реакції, афективні спалахи. Розкрито поняття «шкільна тривожність», подано інформацію про причини, що призводять до шкільної дезадаптації. З’ясовано, що шкільна тривожність є ознакою шкільної дезадаптації та негативно впливає на всі сфери життєдіяльності учня, зокрема і на навчальну діяльність. Узагальнено, що тривога є однією з причин шкільних труднощів.Документ Психологічні засади навчання школярів в інклюзивному освітньому середовищі(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Щетина Тетяна; Shchetyna Tetiana; Гашенко Олена; Hashenko OlenaСтаття розкриває важливість урахування інклюзивного підходу в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти; окреслює інклюзію як освітню парадигму, що базується на світоглядних орієнтирах соціальної інклюзії та є складовою стратегії розвитку демократичного суспільства, оскільки спирається на доступність забезпечення якості навчання і виховання, рівноправність. У ній зазначено, що важливим у навчанні дітей з особливими освітніми потребами є урахування психологічних засад організації навчального процесу, зокрема психічного розвитку кожного школяра, що забезпечить повноцінний розвиток учнів і впливатиме на їхню адаптацію в соціальному середовищі.